» » اعظم قینانی: هندبال ساحلی شرایط خاصی دارد

اعظم قینانی: هندبال ساحلی شرایط خاصی دارد

در تاریخ : 09.02.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1772
اعظم قینانی: هندبال ساحلی شرایط خاصی داردهندبال ساحلی در فضای باز انجام می‌‌گیرد برگزاری آن شرایط خاصی دارد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نایب‌رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: هندبال ساحلی در فضای باز انجام می‌‌گیرد برگزاری آن شرایط خاصی دارد که از هندبال سالنی دشوارتر است اما پروسه بزرگ هندبال ساحلی به نحو احسن انجام شد.
وی ادامه داد: مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
قینانی با بیان اینکه در بخش بانوان دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان حضور پیدا کردند، افزود: در رده بزرگسالان 11 تیم حضور داشتند که از میان آن‌ها سه تیم از شهرهای بوشهر، همدان و شیراز شرکت کرده بودند؛ البته لازم به ذکر است که این چهارمین دوره این مسابقات در رده سنی بزرگ‌سالان بود.
این مقام مسئول ادامه داد: در رده نونهالان 7 تیم شرکت داشتند که همگی از استان اصفهان بودند؛ این اولین دوره این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان محسوب می‌شد.
وی به نتایج بانوان هندبالیست اصفهانی در پایان این رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: در رده سنی بزرگسالان؛ تیم استان اصفهان اول شد، فولاد مبارکه سپاهان به مقام دوم رسید، تیم شاهین‌شهر عنوان سومی را کسب کرد و تیم هیأت شهرستان اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت.
قینانی در ادامه تصریح کرد: در رده سنی نونهالان؛ تیم شاهین‌شهر اول، فولاد مبارکه سپاهان دوم و هیأت شهرستان اصفهان سوم شد، تیم شهید نصر نیز در مکان چهارم ایستاد.
وی عنوان کرد: چهار سال است که به طور متوالی این رقابت‌ها در اصفهان برگزار می‌شود و پروسه بزرگی است، چون هندبال ساحلی در فضای باز انجام می‌‌گیرد برگزاری آن شرایط خاصی دارد که از هندبال سالنی دشوارتر است.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان اضافه کرد: باید از دو، سه ماه قبل برنامه‌ریزی شود و با چندین ارگان هماهنگی صورت بگیرد، با مراکز مربوطه رایزنی انجام شود، باغ بانوان مهیا شود و در کل مراحل زیادی را باید طی کرد تا به مرحله اجرا برسد؛ در حقیقت سنگینی کار در بخش اجرا بسیار زیاد است.
وی خاطرنشان کرد: کار بزرگی که انجام شد با حمایت و همکاری اسپانسرها، شهرداری، آموزش و پرورش، هیأت هندبال استان اصفهان و کمیته هندبال ساحلی استان اصفهان به بهترین نحو ممکن صورت گرفت.
قینانی بیان کرد: در اختتامیه رحیمی رئیس فدراسیون هندبال نیز حضور داشت، حضور وی نشان‌دهنده حمایت و اهمیت ایشان به رشته هندبال ساحلی است.
وی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این مسابقات در وهله اول، زنده نگه داشتن رودخانه زاینده‌رود است زیرا زاینده‌رود باید باشد تا شرایط برگزاری این رقابت‌ها هم وجود داشته باشد.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان گفت: درست است که در بخش بانوان این رشته، مسابقات برون‌مرزی نداریم اما در آینده برنامه‌ای صورت خواهیم داد تا از کشورهای مجاور و همسایه که از نظر فرهنگی موقعیتی همانند کشور خودمان دارند، دعوت شود که بیایند و با تیم‌های ما مسابقه بدهند؛ این امر هم به تجربه‌اندوزی بازیکنان کمک می‌کند و هم در تبادل فرهنگی میان کشورها مؤثر واقع می‌شود.
وی در پایان متذکر شد: ما هر آنچه بیشتر در این زمینه کار کنیم، نتیجه‌اش را در داخل کشور می‌بینیم به خصوص اینکه بانوان هندبالیست اصفهانی چندین سال است که در این رشته فعال هستند و سابقه درخشش در مسابقات قهرمانی کشور را هم داشته‌اند، بنابراین هندبال ساحلی بانوان اصفهان نشان داده که از سطح بالایی برخوردار است و می‌تواند بهتر از این هم باشد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان