» » راضیه سهرابی: از فوتسال به هندبال آمدم

راضیه سهرابی: از فوتسال به هندبال آمدم

در تاریخ : 14.03.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2184
راضیه سهرابی: از فوتسال به هندبال آمدم از فوتسال به هندبال آمدم و مصمم هستیم با تیم ملی به المپیک راه پیدا کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هندبال یکی از رشته های ورزشی تیمی پر طرفدار و پر هیجان است که در سال های اخیر مورد توجه بانوان ورزشکار قرار گرفته و همانند فوتبال، والیبال و فوتسال با ظهور استعدادهای جدید اصفهان را بر سر زبان ها زنده نگه داشته است و بانوان اصفهانی نشان داده اند اگر سرمایه گذاری مناسب و حمایت مسئولین بدرقه راه باشد، حرف های زیادی برای گفتن در میادین داخلی و بین المللی دارند و دمیدن روح نشاط و موفقیت در جامعه بانوان کار سختی نخواهد بود.
راضیه سهرابی کاپیتان و بازیکن باتجربه خوش فکر وحرفه ای هندبال یکی از همین استعداد های آینده دار اصفهانی است که راه موفقیت را در میان همه کم و کاستی ها پیموده و فعل می شود را صرف کرده و امروز در گفتگویی خواندنی از زیر و بم های این رشته و رازهای موفقیتش پرده برداشته است .
1)ابتداخودتون رامعرفی کنید و بفرمایید متولد چه سالی و اهل کجا هستید؟
راضیه سهرابی بازیکن تیم ملی هندبال بزرگسالان و بازیکن فولادمبارکه سپاهان ، متولد 1369و اهل اصفهان هستم
2)هندبال را ازکی به صورت حرفه ای شروع کردید؟
از سال 80 با فوتسال شروع کردم و تا سال 86 در این رشته بازی می کردم تا اینکه از سال 87به درخواست یکی از مربیان و علاقه به هندبال به خانواده هندبال پیوستم و در رده سنی نوجوانان جوانان ذوب آهن سال بازی کردم و ازسال 88 به رده سنی بزرگسالان ذوب آهن ملحق شدم و بعداز 10 سال همکاری با باشگاه ذوب آهن از سال 1395 تا کنون به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همکاری می کنم . من همزمان با بازی در این تیم ها از سال 93 در هندبال ساحلی هم حضور داشته و دارم.
3)چراهندبال را انتخاب کردید؟
فوتسال وهندبال برایم فرقی نداشت و فقط به آیندم فکرمیکردم و پیشرفتم رادررشته هندبال میدیدم.
4)مشوق و راهنمای شما چه کسانی بودند؟
مشوق اصلیم خانوادم بودند که از زحمات و حمایت هاشون بی اندازه متشکرم، البته آنها زمانی که وارد فعالیت ورزشی شدم نگران بودن چون من 10 سالم بود و کم سن و سال، ولی بخاطر علاقه ای که داشتم کمکم کردند و در حال حاظر از جایگاهی که دارم راضی هستند و بیشتر حمایت میکنند تا به جایگاه بالاتری برسم، بعد از آنها باید از سرکار خانم علوی و خانم کوهیان هم که مربیان من بودند اسم ببرم که نقش مهمی در پیشرفت من داشتند.
5)ازاولین مسابقه یابهتربگویم ازاولین موفقیتی که کسب نمودید برای ما تعریف کنید؟
از بدو ورودم به ذوب آهن موفقیتهای زیادی داشتم ازجمله قهرمانی با ذوب آهن و سهم بزرگی از پیشرفتم را مدیون باشگاه ذوب آهن میدونم.
6)چی شد که به تیم ملی دعوت شدید؟
من ازسالی که وارد ذوب آهن شدم و بازی کردم خوب دیده شدم و با نظر کادرفنی به تیم ملی دعوت شدم تا تجربه شاگردی سانیا پانیچ را هم داشته باشم.
7)وضعیت تیم ملی راچگونه ارزیابی میکند؟
قبلا فدراسیون وضعیت نابسامانی داشت و شرایط تیم ملی خیلی سخت بود ولی اردوها با امکانات لازم و خیلی منظم برگزار شد ولی نتیجه ها و عملکرد تیم ملی برای جامعه ی هندبال رضایت بخش نبود، این نه تنها نظر من بلکه صحبت کارشناسان هم بود و امیدوارم با وجود در راس قرار گرفتن بهترین رئیس فدراسیون جناب آقای رحیمی شرایط تیم ملی روز به روز بهتر و تیم ملی نتیجه خیلی خوب و چشمگیری در سال های آینده کسب کند که با وجود آقای رحیمی دور از دسترس نیست و امیدوارم تیم هندبال بانوان ایران به جمع المپیکی ها بپیوندد و این یکی از خواسته ها و آروزهای ما و فدراسیون هندبال است.
راضیه سهرابی: از فوتسال به هندبال آمدم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان