» » پایان مسابقات هندبال ساحلی شمال کشور

پایان مسابقات هندبال ساحلی شمال کشور

در تاریخ : 20.04.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1934
پایان مسابقات هندبال ساحلی شمال کشورمسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور در رده سنی بزرگسالان با قهرمانی تیم ماندگار پارس نوشهر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور در رده سنی بزرگسالان که با حضور ۱۵ تیم از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد، با سه بازی به کار خود پایان داد و تیم‌های اول تا ششم مسابقات مشخص شدند.
در فینال مسابقات تیم‌های رعد پدافند تهران و ماندگار پارس نوشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد تیم رعد پدافند تهران را شکسته داده و قهرمان مسابقات منطقه شمال کشور شود.
در بازی رده بندی نیز تیم های مقاومت البرز و حاج حسن ساری به مصاف هم رفتند که تیم ساروی با شکست مقاومت البرز مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.
در بازی دیگر نیز تیم های هیات هندبال ساری و آجا ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز با برتری تیم هیات هندبال ساری پایان یافت.
به این ترتیب تیم های مذکور به همراه ۴ تیم منطقه جنوب کشور، تا پایان تابستان سال جاری مسابقات ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار می‌کند.
بر این اساس، تیم‌های ماندگار پارس نوشهر، رعد پدافند تهران، حاج حسن ساری، مقاومت البرز، هیات هندبال ساری و شهرداری ارومیه در منطقه شمال رتبه اول تا ششم و نجف آباد، اصفهان، کازرون و برازجان در منطقه جنوب رتبه‌های برتر را به دست آوردند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان