» » استکي از موفق‌ترين گلزنان هندبال اروپا است

استکي از موفق‌ترين گلزنان هندبال اروپا است

در تاریخ : 03.06.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1468
استکي از موفق‌ترين گلزنان هندبال اروپا استتيم هندبال بخارست با جذب بازيکنان غير بومي و آماده در دنياي هندبال بسکتلا به پيشرفت‌هاي جدي و قابل توجهي دست پيدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تيم هندبال دينامو بخارست روماني در پي قهرماني دوباره خود در ليگ روماني، اکنون به عنوان يک مدافع قهرماني و يک مدعي جدي مطرح شده و رقباي جدي براي ادامه راه پيش‌رو دارد.
اليدور وُيچا، سرمربي تيم هندبال بخارست اکنون با استعداديابي خوب و جذب ستارگان تازه نفس و با انگيزه شبيه به يک مدعي جدي و بي رقيب است.
وی توضيحاتي درمورد تيمش ارائه کرده که در زير مي‌خوانيد:
آيا دينامو بخارست به اندازه کافي قوي شده که گام بعدي خودش را بردارد؟
به عقيده من در گروهي هستيم که نبايد خيلي نگران باشيم. تجربه فصل گذشته در کنار ما است، در هر حال بايد مراقب همه چيز باشيم و البته هدفگذاري ما درباره مراحل پاياني است.
کدام يک از چهار ايراني تاثير بيشتري داشته است؟
با ورود سعيد حيدري‌راد تعداد ايرانيان دينامو بخارست به مرز 4 نفر رسيد. در واقع الله کرم، سجاد استکي و عليرضا موسوي ديگر ايرانياني هستند که تيم از داشتن‌شان خوشحال است. اين بازيکنان در تيم ملي کشور خود نيز مي‌درخشند و خوب بازي مي‌کنند. براي تيم ملي ايران هم خوب است و هر دو طرف سود مي‌کنند.
آيا مي‌توانم بگويم که دينامو نسبت به گذشته توجه بيشتري به هندبال زنان دارد؟
خب به هر حال مي‌دانيد که بهترين ستاره فصل از تيم ما بوده، نسبت به گذشته هم سرمايه گذاري بهتري داشته‌ايم. تمرکز اصلي طرفداران و رسانه‌ها در تيم زنان ما را بر آن داشته تا در اين زمينه تلاش بيشتري کنيم.
خب، برويم به سراغ سجاد استکي...
در بازي‌هاي انجام شده او 68 گل زده (10 مسابقه) يک بازيکن 27 ساله و تجربه يک قهرماني در يک ليگ معتبر و مهم؛ او بدون ترديد يکي از موفق‌ترين و کارآمدترين گلزنان در فصل گذشته بوده است و در ليگ قهرمانان اروپا با 213 گل در مجموع مسابقات نيز يک مهره کليدي محسوب مي‌شد.
آمار نشان از چند مليتي شدن تيم دارد...
بله درست است، هفت بازيکن تازه وارد از هفت کشور مختلف يک تيم چند مليتي درست کرده که همين موضوع ارزشمند و جالب است. صربستان، قطر، روسيه، بلاروس، فرانسه، ايران و روماني.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان