» » "نبود حامی مالی" اصلی‌ترین مشکل هندبال استان اصفهان

"نبود حامی مالی" اصلی‌ترین مشکل هندبال استان اصفهان

در تاریخ : 20.06.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1426
"نبود حامی مالی" اصلی‌ترین مشکل  هندبال استان اصفهان اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشور است و بازیکنان اصفهانی به دلیل حضور در مسابقات داخلی از آمادگی کامل برخوردار هستند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سیدحسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان درباره وضعیت تیم‌های اصفهان جهت شرکت در مسابقات کشوری اظهار داشت: تیم جوانان استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری به میزبانی قائنات خراسان جنوبی اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اعزام دو تیم برای شرکت در مسابقات کشوری جوانان گفت: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فلاورجان برای حضور در مسابقات جوانان کشور اعزام می‌شوند و سال گذشته سپاهان رتبه دوم و فلاورجان رتبه سوم را در این رقابت‌ها کسب کردند.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان درباره میزبانی مسابقات نونهالان پسر منطقه پنج کشور افزود: خمینی شهر از هجدهم تا بیستم شهریور در سالن مالک اشتر میزبان نونهالان است. این رقابت‌ها با شرکت سه تیم فولاد مبارکه سپاهان، نجف آباد و خمینی‌شهر از اصفهان، سه تیم از ساوه، هپکو اراک و شهرداری اراک از استان مرکزی و سه تیم بروجرد، الشتر و خرم‌آباد از استان لرستان برگزار خواهد شد.
وی شرایط بازیکنان اصفهان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان است، بازیکنان به دلیل حضور در مسابقات داخلی از آمادگی کامل برخوردارند و اکثر بازیکنان استان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در شرایط خوبی قرار دارند.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی هیات گفت: هیات هندبال نیز با مشکل مالی روبه‌رو است و به دلیل نبود حامی مالی و مشکلات در این بخش، باشگاه‌ها توانایی جذب رشته‌ها را ندارند و باید فکری کلان درباره این موضوع شود.
"نبود حامی مالی" اصلی‌ترین مشکل  هندبال استان اصفهان

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان