» » مصاف سپاهان و نیروی زمینی در لیگ برتر هندبال

مصاف سپاهان و نیروی زمینی در لیگ برتر هندبال

در تاریخ : 29.06.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1757
مصاف سپاهان و نیروی زمینی در لیگ برتر هندبالهفته نخست لیگ برتر هندبال از 30 شهریور ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته نخست سی‌امین دوره لیگ برتر هندبال روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 شهریورماه با حضور هشت تیم پیگیری می شود.
در نخستین دیدار این هفته (پنج شنبه) تیم نفت و گاز گچساران نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر، مقابل پتروشیمی مارون قرار می‌گیرد. بازی دو تیم هپکو اراک و صنعت مس کرمان نیز به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.
روز جمعه نیز دو بازی‌ دیگر این هفته پیگیری می شود. سنگ آهن بافق و کبیر موتور کازرون در یزد به مصاف هم خواهند رفت. سالن هندبال نیروی زمینی ارتش میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود.
*برنامه هفته نخست لیگ برتر هندبال:
پنج شنبه 30 مهرماه ساعت 16:00
نفت گاز گچساران - پتروشیمی مارون
هپکو اراک - صنعت مس کرمان
جمعه 31 شهریورماه ساعت 16:00:
سنگ آهن بافق - کبیر موتور کازرون
نیروی زمینی تهران - فولاد مبارکه سپاهان
این رقابت ها در حالی از 30 شهریور ماه استارت می خورد که قرار بود در سوم شهریورماه و با حضور ۱۰ تیم آغاز شود که به دلیل حضور تیم نفت و گاز گچساران در رقابت‌های جام باشگاه های جهان به دهم شهریور موکول شد. بعد از آن با حذف دو تیم به دلیل پرداخت نکردن ورودیه بر گزاری آن به 30 شهریور ماه موکول شد.
بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال با حضور 10 تیم و در چهار ماه برگزار شد که شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب به عنوان نخست تا سوم رسیدند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان