» » رسول کشانی: آینده هندبال ایران درخشان است

رسول کشانی: آینده هندبال ایران درخشان است

در تاریخ : 07.07.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2433
رسول کشانی: آینده هندبال ایران درخشان استاز دیرباز هندبال استان اصفهان در کشور قطب بوده و هست.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان،هندبال اصفهان در بخش‌های مختلف از جمله مربیان، بازیکنان و داوران حضوری فعال داشته و در کشور سرآمد می باشد، در این بین شهرستان های استان اصفهان در شکوفایی هندبال سهم بسزایی دارند، یکی از تیم هایی که هفته گذشته در کشور افتخارآفرینی کرد تیم جوانان فلاورجان بود، تیم های هندبال جوانان فلاورجان و طلای سرخ قاینات هفته گذشته در دیدار پایانی رقابت های هندبال جوانان کشور به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فلاورجان توانست با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ میزبان خود را شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند، تیم هندبال فلاورجان در این دوره از مسابقات با سرمربیگری رسول کشانی توانست قهرمانی بلامنازع لیگ جوانان کشور در خراسان جنوبی شود. سرمربیگری تیم فلاورجان به عهده رسول کشانی بود، کشانی یکی از مربیان با تجربه می باشد که نزدیک هشت سال به عنوان سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان بوده و 12 سال در رده های پایه این باشگاه سابقه مربیگری دارد، همچنین در باشگاه ذوب آهن و تیم های ملی در رده های پایه نیز مربیگری کرده است، که در این بین بیش از 20 مقام کشوری و آسیایی به دست آورده است.
خبرنگار ما مصاحبه ایی پیرامون مسابقات هندبال جوانان کشور و قهرمانی فلاورجان با رسول کشانی انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1) آقای کشانی در مورد مسابقات هندبال جوانان کشور توضیح دهید؟
مسابقات هندبال جوانان کشور در قائنات با حضور 20 تیم برگزار شد که حضور این تعداد و نیروی عظیم نشان از این دارد که هندبال ایران آینده درخشانی را در پیش دارد که با مدیریت رضا رحیمی در راس فدراسیون هندبال این مهم تحقق خواهد یافت.
2) در مورد قهرمانی تیم فلاورجان بگوئید، با وجود تیم های قدرتمندی همچون سپاهان، قائنات و ... چگونه تیمی از شهرستان های استان اصفهان به قهرمانی رسید؟
خوشبختانه تیم فلاورجان در مرحله مقدماتی با قدرت توانست همه رقبای پیشروی را شکست دهد و به نیم نهایی برسد که در این مرحله تیم خوب دهدشت را با حساب 27 بر 20 شکست دادیم و در فینال هم نماینده میربان را از پیشروی برداشتیم و با جام قهرمانی به اصفهان آمدیم که جا دارد از حسنعلی ریاحی و پیمان کاظمی دیگر مربیان تشکر کنم.
3) متاسفانه با اتفاقاتی که در بازی دو تیم جوانان سپاهان و قائنات خراسان رخ داد، به نوعی قهرمانی شما کمرنگ شد نظرتان در این مورد چیست؟
با توجه به اینکه تیم های استان اصفهان در کشور مقام های زیادی را به دست آورده اند، دور از انتظار بود که چنین مسائلی بوجود آید چراکه این رفتارها در شان هندبال استان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیست که امیدوارم دیگر چنین مسائلی در ورزش به وجود نیاید.

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان