» » ملک فتحی: تجربه اولمان بود، رفته‌رفته بهتر می‌شویم

ملک فتحی: تجربه اولمان بود، رفته‌رفته بهتر می‌شویم

در تاریخ : 07.08.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1727
  ملک فتحی: تجربه اولمان بود، رفته‌رفته بهتر می‌شویماین بازی تجربه اولمان بود اما در مسابقات بعد قطعاً با تمرکز و آرامش بیشتری کار می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان،ملک فتحی سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: اولین بازی‌مان را در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت‌وگاز گچساران در شاهین‌شهر انجام دادیم که 23 بر 19 نتیجه را واگذار کردیم.
وی افزود: نیمه اول تیم ما پیش بود اما در نیمه دوم یک‌ لحظه عقب افتادیم و نتوانستیم بازی را دستمان بگیریم ؛ البته باید اشاره کنم سطح داوری پائین بود و اصلا از قضاوت و عملکرد داور راضی نبودیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر عنوان کرد: امسال 4 یا 5 تیم فوق‌العاده هستند چراکه بیشتر بازیکنان قوی و ملی‌پوش در این تیم‌ها پخش شده‌اند به ویژه لارستان که تیم قدرتمندی را بسته است.
وی اضافه کرد: ما 5 بازیکن از ذوب‌آهن گرفته‌ایم، 2 بازیکن از لارستان و بقیه همان هندبالیست‌های لیگ دسته یکمان هستند که جوان و آینده‌دارند؛ البته بازیکنان خوب ما تجربه اولشان بود و قطعاً در مسابقات بعد راحت‌تر و با تمرکز بیشتر بازی می‌کنیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان