» » رحیمی‌زاده:در نیم‌فصل اول کلکسیونی از بدشانسی داشتیم

رحیمی‌زاده:در نیم‌فصل اول کلکسیونی از بدشانسی داشتیم

در تاریخ : 21.08.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1560
 رحیمی‌زاده:در نیم‌فصل اول کلکسیونی از بدشانسی داشتیمبازی با سنگ آهن بافق برای ما خیلی مهم بود و باختن با عقب افتادن از کورس قهرمانی همراه می‌شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مجید رحیمی‌زاده مربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در مورد دیدار تیمش مقابل سنگ آهن بافق در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی برای هر ۲ تیم خیلی حساس و حیاتی بود. سنگ آهن بافق برای رفتن به صدر جدول و اختلاف امتیازی که می‌توانست به دست آورد نیاز به برد داشت و با این برد می‌توانست ۱۲ امتیازی شود. از طرفی هم اگر ما این بازی را نمی‌بردیم به ضررمان بود و از کورس قهرمانی عقب می‌افتادیم.
وی ادامه داد: رقابت تنگاتنگی بین چهار تیم بالای جدول وجود دارد چراکه هر کدام از این تیم‌ها ملی‌پوشان زیادی در اختیار داشته و امسال خیلی قوی در لیگ ظاهر شده‌اند.
رحیمی‌زاده تصریح کرد: بازی‌های حساس ما با تیم‌های شهرداری کازرون و نفت و گاز گچساران در دور برگشت در خانه انجام می‌شود و می‌توانیم امتیازمان را پس بگیریم.
مربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه از ابتدای لیگ تا الان کلکسیونی از بدشانسی‌ها شامل حال تیم ما است وگرنه قطعاً با تمریناتی که داشتیم و بازیکنانی که در اختیار داریم در جایگاه چهارم نبودیم، گفت: از ابتدای فصل چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم مصدوم شده و نتوانستند تیم را همراهی کنند اما در دور برگشت اگر شانس هم با ما یار باشد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
وی در مورد داوری دیدار روز جمعه مقابل سنگ آهن بافق گفت: نمی‌گویم داوری بازی مقابل سنگ آهن بافق بدون نقص بود. در هیچکدام از بازی‌ها داوری بدون اشتباه نیست. همان‌طور که بازیکن در بازی و مربی در اتخاذ تصمیمات دچار اشتباه می‌شود داور نیز دارای اشتباه است.
رحیمی‌زاده اضافه کرد: در بازی مقابل سنگ آهن بافق هر ۲ تیم ۲ کارت قرمز دریافت کردند و نمی‌توان گفت داوری صرفاً به ضرر تیم ما یا تیم مقابل بود. داور کار خود را انجام داد شاید اشتباه هم داشته اما این اشتباه هم برای تیم ما بود و هم برای تیم حریف. اشتباهات بازیکن، مربی و داوری جزیی از بازی است.
مربی تیم هندبال سپاهان افزود: در مدت زمان استراحت تیم‌ها تا شروع نیم‌فصل دوم، پس از یک هفته استراحت تمرینات را از سر می‌گیریم و به دنبال برگزاری بازی دوستانه‌ای نیز هستیم تا از حد آمادگی عقب نیفتیم. نمی‌توان در مورد تیم‌ها پیش‌بینی کرد چون این احتمال هم وجود دارد یک تیم پایین جدولی در دور برگشت بتواند تیم‌های بالای جدول را شکست دهد.
 رحیمی‌زاده:در نیم‌فصل اول کلکسیونی از بدشانسی داشتیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان