» » میزبانی نمایندگان اصفهان در ایستگاه پنجم هندبال بانوان

میزبانی نمایندگان اصفهان در ایستگاه پنجم هندبال بانوان

در تاریخ : 29.08.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1577
میزبانی نمایندگان اصفهان در ایستگاه پنجم هندبال بانوانهفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان با میزبانی نمایندگان اصفهان پیگیری می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه هفته جاری (سوم آذرماه) با انجام 3 دیدار در شهرهای اصفهان و گچساران برگزار می‌شود.
در اصفهان و در ورزشگاه سجادی تیم هیئت هندبال اصفهان با یک بازی کمتر و بدون امتیاز در رده پنجم قرار دارد میزبان تیم هیئت هندبال کردستان قعر نشین است، شاگردان قینانی برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.
دیگر نماینده اصفهان یعنی شهرداری شاهین شهر که با 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است در ورزشگاه خانگی خود میزبان شهید چمران لارستان است که با 4 امتیاز و یک بازی کمتر در صدد جبران امتیازات از دست داده و رسیدن به جمع مدعیان است، در گچساران نیز تیم نفت و گاز این شهر از تیم بهمن بهبهان میزبانی می‌کند، دیداری که به نظر می رسد میزبان کار سختی پیش رو ندارد.
در جدول رده بندی تیم تاسیسات دریایی با 8 امتیاز صدر نشین است و تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری شاهین شهر با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.
برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 3 آذر:
شهرداری شاهین شهر- چمران لارستان
اصفهان - هیات هندبال کردستان

نفت و گاز گچساران - بهمن بهبهان
تیم تاسیسات دریایی تهران در این هفته استراحت دارد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان