» » سجاد استکی: تمام حریفان از هندبال ایران می‌ترسند

سجاد استکی: تمام حریفان از هندبال ایران می‌ترسند

در تاریخ : 23.09.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1781
سجاد استکی: تمام حریفان از هندبال ایران می‌ترسندبازیکن اصفهانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم ملی ایران دارد، تمام حریفان از ایران می‌ترسند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سجاد استکی، بازیکن ایرانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ رومانی اظهار داشت: در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و تجربه زیادی کسب کردیم. نتایج بدی هم نگرفتیم، اما نتوانستیم صعود کنیم. حتماً برای دوره‌های آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت. در حال حاضر بیشتر تمرکزمان روی لیگ رومانی است تا قهرمان شویم. در کل همه چیز خوب است و می‌توانیم در ادامه به صدر جدول هم برسیم، اما به نظر من پلی‌آف بسیار مهم‌تر است و باید به نحوی پیش برویم که در پلی‌آف بهترین شرایط و عملکرد را داشته باشیم.
وی که مدتی را به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بود، در این مورد گفت: حدود یک ماه پیش در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ضربه‌ای به من وارد شد که یکی از دنده‌هایم ترک خورد. تقریباً یک ماه درگیر درمان بودم و حالا به شرایط مسابقه رسیده‌ام و اوضاع بدنی خوبی دارم. رفته‌رفته تلاش می‌کنم آمادگی‌ام را بالا ببرم تا در خدمت تیم ملی باشیم و بتوانم آنجا بهترین عملکرد را داشته باشم. انشالله برای تیم ملی سنگ تمام خواهم گذاشت تا با این همه لژیونر بهترین نتایج تاریخ هندبال را کسب کنیم.
استکی درخصوص پیگیری اخبار مربوط به ایران و حادثه زلزله کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما در رومانی هستیم، اما اخبار ایران را پیگیری می‌کنیم و می‌دانیم چه خبر است. خبر زلزله کرمانشاه خیلی ناراحت کننده و ناگوار بود. امیدوارم مسئولان زودتر و بیشتر کمک کنند تا اهالی کرمانشاه به شرایط ایده‌آل برسند. مردم ما در این مدت سنگ تمام گذاشتند و واقعاً باید بگویم که ایرانی‌ها بهترین مردم جهان هستند. حالا مسئولان هم باید وارد گود شوند و آستین بالا بزنند تا مردم آسیب دیده کرمانشاه به خانه‌های خود بازگردند.
لژیونر هندبال ایران درخصوص شرایط تیم ملی و انتخاب ماچک عنوان کرد: خدا را شکر برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و انشالله باید به اسلوونی، قطر و سپس کره‌جنوبی برویم. در مدت کوتاهی که فدراسیون در اختیار داشت، فکر می‌کنم بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی انتخاب شد، چون ماچک وضعیت هندبال ایران و آسیا را می‌شناسد، ضمن اینکه اکثر مربیان سطح اول دنیا تیم دارند و بیکار نیستند. فکر می‌کنم ایران بهترین تیم ملیِ چند سال اخیر را دارد. بازیکنانی در تیم ملی خواهند بود که هر مربی آرزوی داشتن آنها را دارد، چون همه با تجربه هستند و در اروپا توپ می‌زنند.
وی با بیان اینکه هدف‌مان این است که 100درصد قهرمان آسیا شویم، چون تیم ملی کنونی پتانسیل بسیار بالایی دارد، افزود: بیش از 10 بازیکن ایرانی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم دیگر زمان آن رسیده است که ایران برای نخستین‌بار قهرمان آسیا شود. تمام تیم‌های آسیایی از تیم ایران می‌ترسند، چون همه بازیکنان تیم ملی باتجربه هستند، بنابراین حتماً باید طلسم‌شکنی کنیم و برای اولین‌بار در رده بزرگسالان قهرمان قاره کهن شویم.
استکی در مورد بی‌توجهی مسئولان به هندبال اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، چون دیگر خسته‌ شده‌ام و حوصله حاشیه ندارم. امیدوارم که آقایان بیشتر به هندبال اهمیت دهند. درست است که فوتبال لژیونر زیاد دارد، اما هندبال هم بازیکنان ایرانی زیادی در خارج از کشور دارد. خواهش می‌کنم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌تری به هندبال داشته باشد و سرمایه‌گذاری درستی روی این رشته داشته باشد تا مشکلات مالی هندبال هم حل شود. هندبال جز رشته‌هایی است که اگر به آن رسیدگی شود می‌تواند حرف‌های زیادی در سطح جهان برای گفتن داشته باشد، چون پتانسیل و استعدادهای خوبی داریم.
ملی‌پوش هندبال ایران درمورد برگزاری اردوی تدارکاتی در اسلوونی و قطر، گفت: اردوی اسلوونی می‌تواند یکی از اردوی‌ها آماده‌سازی خیلی خوب برای تیم ملی باشد، چون قرار است چند بازی دوستانه هم با تیم ملی این کشور انجام دهیم. اسلوونی تیمی اروپایی است که در جایگاه سوم دنیا قرار دارد. اردوی قطر هم تکمیل کننده اردوی اسلوونی خواهد بود تا با آمادگی بالایی به مصاف حریفان‌مان در آسیا برویم. برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی خوب بوده است و امیدوارم تیم بدون حاشیه به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود و بدرخشد.
وی در پایان با اشاره به پایین بودن دستمزد هندبالیست‌ها در لیگ ایران، عنوان کرد: دستمزد بازیکنان در لیگ ایران قبلاً نسبتاً خوب بود، اما در چند سال اخیر با افت چشم‌گیری روبرو شده است. فکر می‌کنم در لیگ ایران در حق بازیکنان ظلم می‌شود؛ امیدوارم اسپانسر‌های خوبی پیدا شوند و بتوانند هندبالیست‌ها را از نظر مالی حمایت کنند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان