» » پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد

پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد

در تاریخ : 23.09.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2323
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آبادمسابقات مدارس هندبال شهرستان نجف آباد با قهرمانی تیم شاهد امام علی(ع) در بخش متوسطه اول و زنده یاد داوود صادقی در بخش ابتدایی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات مدارس هندبال شهرستان نجف آباد از شنبه مورخ 18 آذر ماه به مدت پنج روز با حضور 9 تیم در بخش متوسطه اول و 22 تیم در بخش ابتدایی آغاز شد که با برگزاری دیدار های جذاب در هر دو بخش ، در نهایت تیم های شاهد امام علی(ع) و زنده یاد داوود صادقی به قرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.
در بخش متوسطه اول تیم های شاهد امام علی(ع) ، شهید فتاح المنان ، شهید لطفی و شهید مفتح به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کردند که تیم شاهد امام علی(ع) و شهید فتاح المنان توانستند به ترتیب مقابل حریفان خود تیم های شهید لطفی و شهید مفتح به پیروزی دست پیدا کنند و راهی فینال این مسابقات شوند.
در فینال این رقابت ها این تیم شاهد بود که توانست تیم فتاح را در یک بازی پایاپای شکست دهد و به قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.تیم های شهید مفتح و شهید لطفی نیز مشترکا سوم شدند.
در بخش ابتدایی نیز تیم های زنده یاد داوود صادقی ، نبوت ، شاهد علی اکبر(ع) و شهید رستمی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کردند که تیم های زنده یاد داوود صادقی و نبوت به ترتیب با برتری مقابل حریفان خود یعنی شهید رستمی و شاهد علی اکبر(ع) توانستد راهی فینال شوند و در نهایت این تیم شهید داوود صادقی بود که توانست با برتری مقابل تیم نبوت به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های شاهد علی اکبر(ع) و شهید رستمی مشترکا سوم شدند.
دیدار های پایانی و مراسم اهدا جوایز با حضور حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزار شد.
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد
پایان هندبال مدارس شهرستان نجف آباد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان