» » آغاز اردوی تیم ملی هندبال نونهالان در اصفهان

آغاز اردوی تیم ملی هندبال نونهالان در اصفهان

در تاریخ : 24.01.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1778
آغاز اردوی تیم ملی هندبال نونهالان در اصفهاندومین اردوی تیم ملی هندبال نونهالان منطقه جنوب کشور امروز 24 فروردین در اصفهان آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید مجتبی میردامادی مربی تیم ملی نونهالان در این باره گفت: برگزاری این اردو به همت هیات هندبال استان و همکاری اداره تربیت بدنی مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان در مجموعه ورزشی امام علی با دعوت از 40 بازیکن از طرف فدراسیون هندبال آغاز شده است که تمرینات در دو نوبت صبح و عصر به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت که در دستور برنامه کاری تاکید بر مهارتهای فردی،تمرینات دفاع باز، انتقال و بررسی فاکتور های آمادگی جسمانی و پیکر سنجی بازیکنان برنامه ریزی شده است.
وی در ادامه بیان داشت:برگزاری اردوهای منظم و مستمر به منظور شناسایی و هدایت استعدادها در هماهنگی و پشتوانه سازی برای آینده هندبال کشور مثمر ثمر خواهد بود.
وی افزود: برگزاری اردو در هر مرحله ظرفیت محدود و شرایط و معضلات خاص دارد و به همین منظور شاید نشود همه مستعدین در یک مرحله فرا خوانده شوند ولی یقینا سعی خواهیم کرد در مرحله های آتی از بازیکنان مستعد واجد شرایط دیگر هم دعوت به عمل آید تا بتوانند در بستر اردوی تیم ملی , توانمندی های خود را نمایش دهند و توسط کادر فنی محک زده شوند. در پایان شایسته است از هیات هندبال و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان و مجموعه امام علی که در برگزاری این اردو کمال همکاری را داشتند تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم با فراهم سازی شرایط مطلوب میزبانی خوبی به عنوان نماینده فدراسیون برای عزیزان باشیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان