» » خمینی شهر قهرمان هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان

خمینی شهر قهرمان هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان

در تاریخ : 19.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1608
خمینی شهر قهرمان هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهانتیم خمینی شهر به عنوان قهرمان مسابقات هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان با حضور 13 تیم از روز شنبه 16 اردیبهشت در سالن امام علی آغاز و روز سه شنبه 19 اردیبهشت با برگزاری بازی پایانی و مراسم اختتامیه و اهدا مدال و احکام برترین ها به پایان رسید.
مجتبی میردامادی مسئول انجمن هندبال مدارس استان اصفهان در اینباره گفت: در این دوره مسابقات تیم ها با سطح فنی و آمادگی بسیار خوب شرکت کردند که نهایتا پس از بازی های مقدماتی و دور نهایی تیم های خمینی شهر مقام اول، ناحیه 2 مقام دوم و تیم های ناحیه 5 و برخوار مشترکا مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.
در روز پایانی مسابقات حضور خانم تسلیمی و لطفی از فدراسیون ورزش دانش آموزی، نوریان ریاست اداره تربیت بدنی مدارس و افتخاری و نقشینه از هیات هندبال استان و دیگر عزیزان مزین بخش برنامه پایانی گردید.
وی در پایان اظهار داشت: شایسته است در پایان از تلاش و زحمات مربیان و بازیکنان تیم های شرکت کننده، داوران و عوامل مجموعه امام علی که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات ما را همراهی کردند مراتب سپاس و قدردانی داشته باشیم.
خمینی شهر قهرمان هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان