» » سعید برخورداری: حداقل ۲ سال از دیگر کشورها عقبیم

سعید برخورداری: حداقل ۲ سال از دیگر کشورها عقبیم

در تاریخ : 30.02.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1709
سعید برخورداری: حداقل ۲ سال از دیگر کشورها عقبیمسعید برخورداری گلر اصفهانی هندبال می‌گوید که تیم ملی هندبال ایران حداقل دو سال از دیگر کشورها عقب است و اگر ثبات حفظ شود در بلند مدت می‌توان عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سعید برخورداری گلر اصفهانی هندبال درباره اردوهای تیم ملی هندبال با حضور سرمربی جدید تیم ملی اظهار کرد: تقریبا در این مرحله از اردوها تمامی بازیکنان دعوت شده‌اند. تمام بازیکنانی که در لیگ برتر به آمادگی رسیده‌ بودند در این دوره از اردوها هستند. چند روزی با سرمربی جدید بیشتر کار نکرده‌ایم و من هم صلاحیت نظر دادن در مورد سرمربی تیم ملی ندارم. من بازیکنم و وظیفه‌مان این است که تحت فرمان سرمربی باشیم تا به هدفی که داریم برسیم. باید هندبال ایران به جایگاهی که لیاقتش را دارد و در مسابقه‌های قهرمانی آسیا به آن نرسیده، دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ملی ایران حداقل دو سال از تیم‌های کشورهای کره، عربستان، بحرین و ژاپن عقب است. یکی از دلایل آن عدم حضور در مسابقه‌های جهانی دوره‌های قبل می باشد و دلیل دیگر آن این است که دیگر کشورها از داشتن اردوهای بلندمدت بهره می‌برند. اما اردو گذاشتن برای تیم ملی ما به دلیل بحث لژیونرها سخت است. این‌ها دلیل نمی‌شود تا بهانه کنیم. باید تلاش کنیم تا این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.
وی در خصوص حضور لژیونرها در اردوهای تیم ملی و هماهنگی بین بچه‌ها گفت: امیدوارم زمان مسسابقه‌های باشگاهی لژیونرها با بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی نشود و بتوانند تیم را همراهی کنند. هماهنگی بین بازیکنان کار سختی است اما مربی باید فکری برای آن بکند. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که ثبات‌مان را حفظ کنیم. هر دفعه که دور همدیگر جمع می‌شویم نباید تاکتیک و تکنیک جدیدی ارائه شود. اگر ثبات حفظ شود می‌توانیم در بلند مدت عقب افتادگی خود را نسبت به کشورهای صاحب سبک و دیگر کشورهایی که در حال حاضر خوب نتیجه می‌گیرند جبران کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر در هر پست پتانسیل کافی را داریم یا خیر اظهار کرد: از هر پستی که بخواهیم در میان بازیکنان داخلی داریم ولی خب ما امیدواریم که همه نفرات به تیم اضافه شوند و بتوانیم در بازی‌ها خوب کار کنیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان