» » آغاز اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان

آغاز اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان

در تاریخ : 08.03.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1785
آغاز اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی کشور به منظور حضور در مسابقات جهانی امروز سه شنبه در اصفهان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی با بیان این مطلب گفت: این اردو به منظور افزایش آمادگی جسمانی و مرور کارهای تاکتیکی به مدت 3 روز در زمین های ساحلی پارک ناژوان اصفهان برگزار خواهد شد.
سیدحسن افتخاری اضافه کرد: جلسه صبح امروز(سه شنبه) شامل بدنسازی، کار با وزنه و افزایش آمادگی جسمانی در پایگاه قهرمانی اصفهان برگزارمی شود و جلسه عصر به تمرین در زمین اختصاص خواهد داشت.
وی ادامه داد: طی دو روز آینده نیز تمرینات بطور فشرده تر در زمینهای ماسه ای ناژوان برگزار و کارهای تکنیکی و تاکتیکی مرور خواهد شد.
عادل شنبدی و وحید عرب زاده از بوشهر، عباس اسدزاده، شهریار حسینی، پوریا قلی پور، مسعود محسنی از مازندران، مسلم علی زلفی(اصفهان)، میلاد حمیدی فر(شاهین شهر)، امیرحسین سالمی(خمینی شهر)، مهدی رزاق پور(شاهین شهر)، و رسول دهقانی(اصفهان) از استان اصفهان، رضا کاظمی از هرمزگان و فرزاد امانی از آذربایجان غربی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
غلامحسین نیکویی از بوشهر مدیریت تیم را بر عهده دارد و نادعلی ذکائی از مازندران و مهدی قشقایی راد از اصفهان به عنوان مربی در کادرفنی تیم ملی هندبال ساحلی حضور دارند.
کرواسی، آرژانتین و اروگوئه با ایران در مسابقات جهانی 2018 همگروه هستند، که کرواسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، اصلی ترین حریف کشورمان در این رقابت ها به شمار می آید.
مسابقات هندبال ساحلی جهان در مرداد امسال به میزبانی کازان روسیه برگزار می شود.
آغاز اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان