» » سجاد استکی: صعود از مرحله گروهی بازیهای آسیایی قطعی است

سجاد استکی: صعود از مرحله گروهی بازیهای آسیایی قطعی است

در تاریخ : 16.04.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1599
سجاد استکی: صعود از مرحله گروهی بازیهای آسیایی قطعی است لژیونر هندبال اصفهان می‌گوید که صعود تیم ملی هندبال ایران از مرحله گروهی بازی‌های آسیایی قطعی است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سجاد استکی لژیونر هندبال ایران در خصوص هم گروه‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: قطر با ما هم گروه شده است، قطر تیم خوبی است، اما آن طور که شنیدم با تیم کامل خود در این مسابقات حاضر نمی‌شود. زوران کاستاراتوییچ چون در قطر مربیگری کرده است و احتمالا در قطر آشناهایی دارد می‌گوید که قطر با تیم کامل به این مسابقات نمی‌آید.
لژیونر هندبال ایران در ادامه گفت: ‌شانس صعود ما از مرحله مقدماتی زیاد است. اگر همه بچه‌ها جمع شوند و تیم سر حال باشد صعود ما به مرحله دوم بازی‌های آسیایی قطعی است و ما باید برای مرحله بعد بجنگیم.
استکی در خصوص حضور لژیونرها در بازی های آسیایی اظهار کرد: فدراسیون و سرمربی ایران باید با فدراسیون و سرمربی باشگاه‌های رومانی توافق کنند. هم زمان با مسابقات آسیایی ، بازی‌های لیگ رومانی آغاز می‌شود بنابراین باید به یک توافق رسید و زمانی مشخص شود تا لژیونرها بتوانند در آن زمان به تیم ملی ملحق شوند تا نه تیم‌ ‌ملی ضرر کند و نه باشگاه.
وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آسیایی حاضر شویم. باید سرمربی باشگاه و سرمربی تیم ملی به توافق برسند. مدیر باشگاه چسمه نیز صحبت‌هایی کرده است تا راهی پیدا شود و ما بتوانیم در بازی‌ها حاضر شویم.
وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مرحله گروهی زیاد سخت باشد. تعدادی از بچه‌ها که لژیونر هستند، اگر نتوانند در مرحله گروهی باشند، در مرحله بعد به تیم‌ ‌ملی ملحق خواهند شد. هنوز این موضوع قطعی نیست. باید تاریخ مسابقات را دید تا شرایط مشخص شود. ان‌شاء‌الله یک راه خوب پیدا شود و ما بتوانیم در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشیم.
سجاد استکی در پاسخ به این سوال که آیا این شرایط برای همه لژیونرها یکسان است یا خیر؟ گفت‌: لژیونرهایی که در لیگ رومانی مشغول هستند این شرایط را دارند. بازی تیم‌های رومانی همه با هم آغاز می‌شود. شرایط سایر لژیونرها را دقیق نمی‌دانم. بازی‌های آسیایی در تقویم جهانی نیست و امیدوارم که با توافق مشکلات بر طرف شود.
لژیونر هندبال ایران بیان‌ کرد: ما در موقع قرارداد با باشگاه، شرایط تیم ملی ایران را هم ذکر کرده ایم، اما حضور ما در صورتی است که رقابت‌ها مثل رقابت‌های جهانی، مقدماتی المپیک و ... در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده باشند. در آن شرایط همه تیم‌های دنیا بازی‌های خود را تعطیل کرده و بازیکنان ملی را در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار می‌دهند، اما بازی‌های آسیایی در فدراسیون جهانی ثبت نشده است و اروپایی‌ها این بازی‌ها را نمی‌شناسند.
وی ادامه‌ داد: این بحث باید توافقی حل شود. فدراسیون ما با فدراسیون رومانی و خود باشگاه مشکل را بر طرف کنند و امیدوارم که با توافق این موضوع بر طرف شود. این هفته‌ یا هفته‌ آینده صحبت‌ها انجام می‌شود و تایمی مشخص می‌شود که بازیکنان در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار بگیرند. باید ببینیم چه می‌شود. ان‌شاء‌الله که مشکلات بر طرف شود.
استکی در پایان در خصوص اردوهای تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: برای صدور آی دی کارت و ویزا به رومانی رفته بودیم و به تازگی به اردوی تیم ملی آمده ایم. شرایط اردوها خوب است. همه چیز از لحاظ تمرین، تکنیک و تاکتیک خوب است. مربی نیز به خوبی با بچه‌ها کار می کند. بازیکنان نیز خداراشکر آسیبی ندارند و به خوبی تلاش و تمرین می کنند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان