» » افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی در بالاترین سطح آمادگی است

افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی در بالاترین سطح آمادگی است

در تاریخ : 27.04.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1487
افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی در بالاترین سطح آمادگی استسید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: با وجود این‌که بازی تدارکاتی نداشته‌ایم اما در بهترین سطح آمادگی هستیم و برای صعود به دور بعد راهی روسیه می‌شویم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هشتمین دوره جام‌جهانی هندبال ساحلی از 2 تا 7 مرداد‌ ماه به‌ میزبان شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا در این تورنمنت شرکت خواهد کرد و با تیم‌های قطر و نیوزلند هم‌گروه است.
د‌ر ترکیب 10 نفره تیم‌ ملی، 5 بازیکن از استان اصفهان به‌ دعوت سرمربی این تیم سید‌ حسن افتخاری، به مسابقات جام جهانی اعزام خواهند شد؛ از اصفهان رسول دهقان، میلاد حمیدی‌فر، مهدی رزاق‌پور، امیر‌حسین سالمی و مسلم‌علی‌ زلفی در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت.
افتخاری در مورد آخرین وضعیت تیم ملی به خبرنگار فارس در اصفهان گفت: تمرینات آماده‌سازی و تاکتیکی خوبی را برای آماده‌سازی تیم انجام داده‌ایم و در بالاترین سطح آمادگی هستیم؛ اما تا این لحظه نتوانسته‌ایم بازی تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: تلاش کردیم که به اردویی در کشور هلند اعزام شویم و با چند تیم بازی تدارکاتی انجام دهیم، اما بنا به دلایلی اردو لغو شد؛ با این حال بازیکنانم از لحاظ روحی و بدنی در بهترین شرایط هستند و امیدواریم بتوانیم با دست پر از روسیه بازگردیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی در مورد سطح مسابقات اضافه کرد: مسابقات جام جهانی همیشه در بهترین شرایط بوده است، تیم‌های بزرگی در این تورنمنت به رقابت می‌پردازند، اما تیم ملی ایران هم در سطح خوبی قرار‌دارد؛ ما در مسابقات آسیا توانستیم به مقام سوم دست یابیم، این نشانگر قدرت هندبال ساحلی ایران است.
وی افزود: امیدوارم با تلاش بازیکنانم از‌ مرحله گروهی صعود کنیم که دور از انتظار‌ هم‌ نیست، ایران در مسابقات آسیایی تجربه‌های بسیاری کسب نمود و قصد داریم از تجربیاتمان در جام جهانی استفاده کنیم.
لازم به ذکر است که مسابقات جام جهانی هندبال ساحلی، هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال ساحلی قبل از اعزام به مسابقات 8 اردوی آماده‌سازی در استان‌های، هرمزگان، بوشهر، گیلان و اصفهان انجام داده است؛ تیم ملی یک اردوی تدارکاتی درکشور عمان را هم پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل عازم روسیه خواهد شد.
افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی در بالاترین سطح آمادگی است

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان