» » میلاد مسائلی: هندبال همیشه در بازی‌های آسیایی مقام آور بوده است

میلاد مسائلی: هندبال همیشه در بازی‌های آسیایی مقام آور بوده است

در تاریخ : 11.05.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1703
میلاد مسائلی: هندبال همیشه در بازی‌های آسیایی مقام آور بوده استبازیکن اصفهانی تیم ملی هندبال از وضعیت خوب وپرانگیزه تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گوید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، میلاد مسائلی ملی پوش هندبال اصفهان اظهار کرد: با وجود سختی‌هایی که در هندبال ایران داشتیم اما خدا را شکر اردوهای خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم در طی اردوها تمرینات به روز و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تیم در آمادگی خوبی قرار دارد.
وی در خصوص شناخت از رقبای تیم ملی هندبال گفت: با توجه به این که با آن‌ها در مسابقات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنیم شناخت و اطلاعات نسبتاً خوبی از آن‌ها داریم و می دانیم نقاط ضعف و قوت آن‌ها در چیست و امیدوارم بتوانیم با داشتن این اطلاعات و تمریناتی که انجام دادیم نتیجه مد نظرمان را بگیریم.
مسائلی خاطر نشان کرد: هندبال ایران همیشه در مسابقات آسیایی بر روی سکوی بوده است. در این دوره نیز ما به دنبال بهترین سکو وخوش رنگ‌ترین مدال هستیم. با توجه به آمادگی بازیکنان و توانمندی که دارند و همچنین روحیه و انگیزه بالا امیدوارم بتوانیم با دست پر برگردیم و قدرت هندبال ایران در آسیا را به رخ رقبا بکشانیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان