» » گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوان

گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوان

در تاریخ : 01.08.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1267
گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوانصبح امروز مراسم استقبال از ورزشکار اصفهان محسن باباصفری با حضور گرم مسؤولان و مردم رهنان اصفهان برگزار شد، مردمی که نشان دادند گوهرشناس هستند و قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را می‌دانند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه شهر رهنان صبح امروز در مراسم استقبال و قدردانی از محسن باباصفری دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی هندبال به واسطه عدم حضور در رقابت با نماینده ورزشی این رژیم اظهار کرد: از ورزشکار پرافتخار اصفهانی باید قدردانی کرد، کار ارزشمند و قهرمانانه و پهلوانانه این ورزشکار اصفهانی حاکی از آن است آن چه رهبر معظم انقلاب در خصوص رهنان گفتند چقدر واقعی است.
وی با اشاره به پیام چند سال پیش رهبر معظم انقلاب به مراسم یادواره شهدای رهنان، بیان کرد: معظم له از رهنان به عنوان یک منطقه پربرکت نام بردند که سند بخشی از آن گلزار شهدای اصفهان است که شهدا و علمای بزرگی در آن آرمیده‌اند.
امام جمعه شهر رهنان با اشاره به حضور ورزشکاران پرافتخاری چون باباصفری در این منطقه، عنوان کرد: روحیه پهلوانی ورزشکارانی چون باباصفری نشان داد آن‌ها نیز مدافع حرم و مدافع اسلام و ارزش‌های انسانی هستند.
وی ادامه داد: اقدام باباصفری شایسته بهترین تجلیل‌ها و تقدیرهاست، عدم رویارویی با تیمی که از یک رژیم غاصب و صهیونیستی است و سالیان سال است که با تمام وجود به بشریت ظلم می‌کند، یک کار انسانی و اسلامی است.
محمدی با بیان این که از داشتن چنین پهلوانی هر لحظه به خود افتخار می‌کنیم، در پایان گفت: هر چه فکر کردم هدیه درخور این پهلوان نیافتم تا این که یادم آمد چفیه‌ای از رهبر معظم انقلاب به عنوان تبرکی گرفتم که این چفیه را تقدیم این پهلوان اصفهانی خواهم کرد.
صبح امروز مراسم استقبال از ورزشکار اصفهان محسن باباصفری با حضور گرم مسؤولان و مردم رهنان برگزار شد، مردمی که نشان دادند گوهرشناس هستند و قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را می‌دانند.
شب گذشته نیز جمعی از مردم و تشکل‌های دانشجویی با حضور در فرودگاه امام خمینی تهران از این ورزشکار اصفهانی استقبال کرده بودند.
باباصفری دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی هندبال است که عضو تیم استوابخارست رومانی است به دلیل به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی و در دفاع از مظلوم و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر به حضور در مسابقه تیمش با نماینده این رژیم کودک‌کش نشد.
گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان