» » حسن افتخاری: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است

حسن افتخاری: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است

در تاریخ : 22.08.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1506
حسن افتخاری: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار استحضور پنج تیم از استان اصفهان در سطح اول هندبال کشور نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در هندبال است و امیدواریم خروجی این استعدادها به تیم ملی راه پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: هیات هندبال استان در حال حاضر میزبان یک اردوی هندبال ساحلی است که از روز جمعه -۱۸ آبان‌ماه- شروع شده و تا ۲۲ آبان ادامه دارد.
وی ادامه داد: همچنین کلاسی برای مربیان هندبال ساحلی استان تدارک دیده شده و لازم به ذکر است مدرس این دوره از کلاس ها مربی تیم ملی برزیل خواهد بود که از ۲۳ لغایت ۲۸ آبان‌ماه توسط هیات برگزار می شود. ضمن اینکه چندین تیم های داخلی و خارجی در دو سطح آقایان و بانوان به مناسبت گرامی‌داشت روز اصفهان از یکم تا سوم آذر روبرو هم صف آرایی خواهند کرد.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان تاکید کرد: مهمترین رویدادی که در این بازه زمانی هیات هندبال برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش می‌کند میزبانی از المپیاد استعدادیابی نخبگان پسر است که برای نوجوانان زیر سیزده سال برنامه ریزی شده و از یکم تا نهم آذرماه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مراحل آماده سازی تیم دختران و پسران زیر سیزده سال نیز برای شرکت در همین المپیاد در حال انجام است.
افتخاری خاطر نشان کرد: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است، امسال پنج تیم از استان در لیگ برتر هندبال حاضر هستند که دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن در بخش بانوان و آقایان دو تیم دارند و هیات نجف آباد هم در بخش آقایان با یک تیم در مسابقات شرکت کرده است. حضور این تیم ها در سطح اول هندبال کشور نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در هندبال است و امیدواریم خروجی این استعدادها به تیم ملی راه پیدا کنند.
وی افزود: تیم های پرواز، خمینی شهر و کاشان در لیگ دسته یک و دولت آباد، پیشگامان و فلاورجان در لیگ دسته دو آقایان حاضر خواهند شد. همچنین تیم بانوان شاهین شهر تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته یک بانوان بود و تیم های نجف آباد و کاشان هم در لیگ دسته دوم بانوان حاضر خواهند شد.
رییس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به اعزام تیم منتخب هندبال ساحلی نونهالان به مسابقات المپیاد بوشهر، تصریح کرد: برگزاری مسابقات مناطق هشت گانه اصفهان در رده های سنی نوجوانان و نونهالان از دیگر برنامه های ما خواهد بود و در ادامه مسابقات لیگ باشگاه های استان با حضور هشت تیم در لیگ آقایان و شش تیم در لیگ بانوان را شروع خواهیم کرد.
حسن افتخاری: هندبال اصفهان در سال جاری بسیار پر کار است

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان