» » خیز سپاهان برای سبقت از مدعی هندبالیست‌های ذوب‌آهن به دنبال نخستین برد

خیز سپاهان برای سبقت از مدعی هندبالیست‌های ذوب‌آهن به دنبال نخستین برد

در تاریخ : 23.08.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1304
خیز سپاهان برای سبقت از مدعی هندبالیست‌های ذوب‌آهن به دنبال نخستین بردخانه هندبال اصفهان عصر روز پنجشنبه میزبان حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، خانه هندبال اصفهان از ساعت 16 فردا پنجشنبه 24 آبان ماه میزبان حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان بین 2 تیم سپاهان و زاگرس اسلام آباد است.
حساسیت این دیدار زمانی مشخص می‌شود که بدانیم سپاهان هفته گذشته و با شکست ذوب‌آهن در شهرآورد هندبال اصفهان، به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد و هم‌اکنون 3 تیم سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان و زاگرس اسلام آباد با امتیازهای مشابه و تفاضل گل متفاوت در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال ایستاده‌اند. با این حساب اگر سپاهان فردا موفق به شکست زاگرس اسلام آباد در اصفهان شود، یکی از مدعیان لیگ امسال را موقتاً از گردونه رقابت خارج می‌کند.
سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آباد تنها تیم‌های بدون شکست لیگ برتر هستند که هر 4 دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.
صنعت مس کرمان دیگر تیم مدعی لیگ امسال که یک بازی بیشتر از سپاهان و زاگرس اسلام آباد برگزار کرده است، در هفته ششم لیگ برتر مهمان نیروی زمینی کازرون تیم رده پنجمی جدول رده‌بندی است.
اما دیگر نماینده هندبال اصفهان یعنی ذوب‌آهن در این هفته از رقابت‌ها باید در دیداری خارج از خانه به مصاف فرازبام خائیز دهدشت برود. ذوب‌آهن از ابتدای لیگ برتر تا کنون 3 بازی برگزار کرده که در هر 3 شکست خورده است و شاگردان کیوان صادقی روز پنجشنبه به دنبال کسب نخستین پیروزی خود هستند.
در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر هندبال نیز 2 تیم سربداران سبزوار و نفت و گاز گچساران به مصاف یکدیگر می‌روند.
برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:
پنجشنبه 24 آبان ماه، ساعت 16
سپاهان اصفهان - زاگرس اسلام آباد
فرازبام خائیز دهدشت - ذوب‌آهن اصفهان
سربداران سبزوار - نفت و گاز گچساران
نیروی زمینی کازرون - صنعت مس کرمان
(هیئت هندبال نجف‌آباد این هفته استراحت دارد)
خیز سپاهان برای سبقت از مدعی هندبالیست‌های ذوب‌آهن به دنبال نخستین برد

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان