» » سید حسن افتخاری: 32 تیم برای مسابقات هندبال اعلام آمادگی کردند

سید حسن افتخاری: 32 تیم برای مسابقات هندبال اعلام آمادگی کردند

در تاریخ : 27.08.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1420
سید حسن افتخاری: 32 تیم برای مسابقات هندبال اعلام آمادگی کردندبرای برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی استان اصفهان در رشته هندبال 30 آبان تیم‌ها به شاهین‌شهر می‌آیند و تا روز 9 آذرماه میزبان مسابقات زیر 13 سال پسران کشور در این شهرستان هستیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: در این جشنواره میزبان مسابقات هندبال زیر13 سال پسران کشور به روش 3_3 هستیم که 32 تیم از تمامی استان‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که از 30 آبان تا نهم آذرماه برگزار می‌شود.
افتخاری همچنین ادامه داد: کلیه عوامل این مسابقات از سوی فدراسیون هندبال انتخاب شده‌اند و هیات هندبال اصفهان هم برنامه‌ای فرهنگی را در حاشیه این مسابقات در روز مبعث برگزار خواهد کرد.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به این‌که میزبانی این مسابقات به شهر شاهین‌شهر واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در شاهین‌شهر امکانات و شرایط رفاهی بسیار ویژه از جمله سالن مطلوب و خوابگاه‌هایی که برای اسکان تیم‌ها وجود دارد، قابل تقدیر است که برای میزبانی این مسابقات شرایط خوبی است.
وی با توجه به همکاری ارگان‌های مختلف شاهین‌شهر برای برگزاری این مسابقات، گفت: شهرداری، اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، آموزش و پرورش، شرکت هسا و ارگان‌های دیگری برای این مسابقات همکاری کرده‌اند.
سید حسن افتخاری: 32 تیم برای مسابقات هندبال اعلام آمادگی کردند

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان