» » سعادتمند: سال آینده المپیاد را با حضور چند کشور خارجی برگزار می کنیم

سعادتمند: سال آینده المپیاد را با حضور چند کشور خارجی برگزار می کنیم

در تاریخ : 30.08.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1227
 سعادتمند: سال آینده المپیاد را با حضور چند کشور خارجی برگزار می کنیمالمپیاد استعدادهای ورزشی موجب همبستگی ارکان ورزش کشور شده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، احمد سعادتمند مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان با بیان این که المپیاد استعدادهای ورزشی موجب همبستگی میان ارکان ورزش کشور شده است گفت: این همبستگی که امروز خودش را نشان داد باعث ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان کشور شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون به اهداف از پیش تعیین شده المپیاد دست پیدا کرده‌ایم، گفت: بنا داشتیم بین بیش از ۴۶۰ هزار نفر مسابقات انتخابی را برگزار کنیم که این مسابقات از دو و نیم ماه گذشته در تمام استان‌ها آغاز و تیم های استانی مشخص و ۲۵ هزار نفر انتخاب شدند. امروز که افتتاحیه برگزار می شود از فردا ۲۵ هزار نفر در کل کشور مسابقه خواهند داد.
سعادتمند ادامه داد: خوشبختانه تا امروز به اهدافمان از جمله وحدت اقوام، ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان کشور، پشتوانه سازی ورزشی، نگاه متوازن و عادلانه در توزیع امکانات و ... مرحله به مرحله دست پیدا کرده ایم، عصاره کار ما برگزاری مسابقات در تمام استانها است که انشاءالله از دل این ۲۵ هزار نفر دو هزار و 500 استعداد برتر انتخاب می شوند تا بتوانیم برای آنها برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.
سعادتمند افزود: سال بعد بنا داریم این المپیاد را با مشارکت آموزش و پرورش برگزار کنیم و همچنین زمان آن را هم به فصل تابستان انتقال می دهیم تا از نظر تحصیل دانش آموزان به دلیل تعطیلی مدارس، رفت و آمد، برودت هوا و ... مشکلی نداشته باشیم.
مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سلطانی فر در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها به برگزاری این مسابقات تاکید داشتند و اعلام کردند در صورت امکان از سال آینده چند کشور خارجی هم در این مسابقات حضور داشته باشند تا هم بتوانیم هزینه ها را کاهش دهیم و حتی ارز آوری هم داشته باشیم.
وی ادامه داد: برای سال آینده با بررسی و ارزیابی هایی که در پایان این المپیاد انجام می دهیم، تمام نقاط ریز و جوانب کار را در نظر می گیریم تا بتوانیم هرچه شکیل تر و بهتر این المپیاد را برگزار کنیم.
سعادتمند در پایان گفت: اختتامیه این المپیاد قرار است به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه و دهه فجر برگزار شود و آنجا برترین های مسابقات را معرفی می کنیم.
 سعادتمند: سال آینده المپیاد را با حضور چند کشور خارجی برگزار می کنیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان