» » اعظم قینانی: باشگاه سپاهان حمایت ویژه ای از هندبال بانوان دارد

اعظم قینانی: باشگاه سپاهان حمایت ویژه ای از هندبال بانوان دارد

در تاریخ : 03.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1706
اعظم قینانی: باشگاه سپاهان حمایت ویژه ای از هندبال بانوان داردسرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان از حمایت همه جانبه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، نیم فصل دوم لیگ برتر بانوان بعد از وقفه شش هفته ای به دلیل حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا، جمعه گذشته از سر گرفته شد که در سالن شهید سجادی اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان شهید چمران لارستان بود و با نتیجه 17 بر 32 مغلوب میهمان خود شد تا در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گیرد. اعظم قینانی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی با نماینده لارستان گفت: توقع نداشتیم که تیم سپاهان با اختلاف 15 امتیاز نتیجه را واگذار کند، درسته که بازیکنان تیم ما جوان و کم تجربه هستند، اما این تیم از کادر فنی بسیار خوب سود می برد، من نمی گویم که تیم شهید چمران لارستان از سپاهان باید شکست می خورد بلکه اعتقاد دارم که با اختلاف کمتری بازی را واگذار می کردیم.
وی تصریح کرد: بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان در آغاز مسابقه بازی را خوب شروع می کنند و ایده آل هستند، اما زمانی که 10 دقیقه از بازی می گذرد آن تمرکز لازم را ندارند، در نیمه دوم هم 8 دقیقه ابتدایی عالی هستند اما پس از آن تیم روند رو به سراشیبی را طی می کند که این قابل بخشش نیست چراکه تیم هم کادرفنی قوی دارد و از سویی باشگاه نیز حمایت همه جانبه ایی از دختران هندبالیست سپاهانی داشته و دارد.
اعظم قینانی افزود: اسم سپاهان همیشه بزرگ است و بازیکنان تیم نیز باید این را درک کنند و با تمرکز بالایی برای پیروزی بجنگند.
سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی هفته نهم مقابل طرقبه مشهد بیان داشت: روز جمعه با طرقبه بازی داریم امیدوارم نتیجه خوبی را کسب کنیم، هرچند بازیکنان سپاهان اکثرا دانش آموز هستند و این مسابقه در فصل امتحانات می باشد، به هرحال بچه های ما متولدین سال 80 یا 81 هستند و بسیار جوان می باشند اما بنده پای آنها ایستادم و شاید هم اعتبار خود را از دست بدهم، این برایم مهم نیست چراکه بازیکنان دانش آموز سپاهان آینده خوبی دارند.
اعظم قینانی در پایان تاکید داشت: اکثر بازیکنان تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان رده سنی جوانان و کاملا بومی هستند و تنها سه بازیکن به نام های هانیه لک (تهران)، مرضیه افشاری (قم) و مهشاد طاهری (همدان) غیر بومی هستند.
اعظم قینانی: باشگاه سپاهان حمایت ویژه ای از هندبال بانوان دارد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان