» » شکست سنگین صدرنشین مقابل دختران سپاهان

شکست سنگین صدرنشین مقابل دختران سپاهان

در تاریخ : 28.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1391
شکست سنگین صدرنشین مقابل دختران سپاهانتیم تأسیسات دریایی که از ابتدای فصل تا کنون مغلوب هیچ تیمی نشده بود در دیدار امروز (جمعه) مقابل سپاهان نخستین باخت را در کارنامه خود ثبت کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۲۸ دی ماه تیم‌های سپاهان و تأسیسات دریایی در سالن سجادی اصفهان برگزار شد و در پایان این سپاهان بود که با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ میهمان خود را شکست داد.
شاگردان قینانی در نیمه نخست، بازی بهتری به نمایش گذاشتند و ۱۱ بار دروازه تأسیسات دریایی را باز کردند تا در پایان نیمه نخست نتیجه ۱۱ بر شش به سود سپاهان روی تابلو ثبت شود.
با شروع نیمه دوم بازی، تیم تأسیسات دریایی توانست اختلاف امتیاز را کم کند اما باز هم این سپاهان بود که بازی را در دست گرفت و با نمایش یک بازی قدرتمندانه موفق شد صدرنشین جدول را در خانه مغلوب خود کند.
در دیگر بازی‌های این هفته اشتادسازه طرقبه شاندیز مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید و در بوشهر ذوب آهن از سد میزبان خود پترو آموت بوشهر گذشت؛ دیدار تیم‌های شهیدچمران لارستان و هیات البرز به دلیل اینکه تیم البرز حضورنداشت برگزار نشد.
نتایج کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان
جمعه ۲۸ دی ماه
فولاد مبارکه سپاهان ٢٠ - تأسیسات دریایی ١٦
اشتادسازه طرقبه شاندیز ٢٢ - نفت و گاز گچساران ٢٠
پتروآموت پویا بوشهر ٢٢ - ذوب آهن ٣٠
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان