» » نارضایتی کیوان صادقی از نحوه جدید برگزاری لیگ برتر هندبال

نارضایتی کیوان صادقی از نحوه جدید برگزاری لیگ برتر هندبال

در تاریخ : 07.05.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1133
نارضایتی کیوان صادقی از نحوه جدید برگزاری  لیگ برتر هندبالتیم های هندبال آقایان فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس اسلام آبادغرب، کازرون و مس کرمان از رقیبان اصلی ذوب آهن در لیگ برتر کشور محسوب می شوند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان این مطلب اظهار داشت: لیگ برتر هندبال آقایان کشور اواخر مردادماه استارت خواهد خورد که تمرینات تیم ذوب آهن اول تیرماه ۹۸ استارت خورد، امسال همه تیم ها شرایط خوبی دارند و در این بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس اسلام آبادغرب، کازرون و مس کرمان از رقیبان اصلی ما محسوب می شوند.
وی ادامه داد: تیم ذوب آهن نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته، چراکه قراردادها یکساله هست و بازیکنان به تیم هایی می روند که پیشنهادات مالی خوبی به آنها دهند، به هرحال فکر می کنم تیم ما از لحاظ قدرت بدنی و دفاعی بهتر از فصل گذشته می باشد و باید طوری برنامه ریزی کنیم که یکی از سه تیم بالای جدول باشیم.
کیوان صادقی تصریح کرد: هرچند باید شرایط دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر را نیز سنجید و ببینیم آنها چگونه خود را برای حضور در لیگ آماده کردند، فقط حس می کنم با این بازیکنان، ذوب آهن می تواند در لیگ برتر عرض اندام نماید.
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گروه بندی لیگ برتر کشور را در فصل جدید نپسندید و در این مورد بیان داشت: این گروه بندی با سال قبل که یک گروه بود فرقی ندارد چراکه اگر گروه بندی انجام شده باید مرحله بعدی بصورت پلی آف برگزار شود، نه اینکه تیم های صعود کننده امتیازات قبلی خود را در مرحله دوم به همراه داشته باشند.
وی افزود: این گروه بندی باعث می شود رقابت تیم ها در یک گروه آسان و در گروه دیگر سخت شود، در نتیجه ممکن است صدرنشین گروه آسان مثلا با ۱۲ امتیاز صعود کند و صدرنشین گروه دیگر که سخت است با ۶ یا ۸ امتیاز خود را در مرحله بعد ببیند و این اختلاف امتیاز برای صدرنشین گروه سخت مشکل ساز خواهد شد.
کیوان صادقی در ادامه گفت: از دیگر معایب گروه بندی لیگ برتر این می باشد که تیمی ۴۰ میلیون تومان ورودی داده و با انجام ۵ بازی از دور رقابت ها حذف می شود که این اصلا خوشایند لیگ نخواهد بود، تیمی که جوان است و تازه به لیگ برتر هندبال کشور ورود پیدا کرده وقتی ببیند که نمی تواند به دور بعدی صعود کند بازیکنانش برای ادامه لیگ بی انگیزه خواهند شد که این مسئله به لیگ برتر ضربه خواهد زد، قبلا این چنین برگزار کردن لیگ به صورت گروه بندی را تجربه کرده ایم و تیم ها ضرر کردند ولی نمی دانم چرا باید دوباره تکرار شود!؟
وی در پایان از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اعضای هیئت مدیره این باشگاه به دلیل تیمداری مجدد در رشته هندبال تشکر و قدردانی نمود.
گفتگو: پژمان سلطانی
نارضایتی کیوان صادقی از نحوه جدید برگزاری  لیگ برتر هندبال
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان