» » میردامادی: در مسابقات دانش آموزی هندبالیست های مستعد کشف می شوند

میردامادی: در مسابقات دانش آموزی هندبالیست های مستعد کشف می شوند

در تاریخ : 12.05.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1384
میردامادی: در مسابقات دانش آموزی هندبالیست های مستعد کشف می شوندتوجه به پتانسیل بسیار بالای استان اصفهان در هندبال یقینا دلیلی بر واگذاری مسابقات در این سطح به اصفهان است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید مجتبی میردامادی مسئول انجمن هندبال مدارس کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات هندبال دانش آموزان پسر به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است که در این رقابتها 29 تیم هندبال از سراسر کشور حضور دارند.
وی ادامه داد: این مسابقات هندبال از امروز جمعه 11 مردادماه راس ساعت 9 صبح آغاز شد و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت، 29 تیم حاضر در هشت گروه برای مرحله مقدماتی قرار گرفته اند و در مرحله مقدماتی بصورت گروهی روبروی هم صف آرایی خواهند کرد و در مراحل بعدی بازی ها بصورت حذفی برگزار خواهد شد.
دبیر هیات هندبال استان اصفهان با تاکید بر برگزاری مسابقات هندبال دانش آموزی پسران کشور در سالن های مجزا، تصریح کرد: مسابقات هندبال پسران در دو سالن مجزا برگزار می شود، ورزشگاه های پوریای ولی اردوگاه کشوری شهید بهشتی و خرداد ناحیه سه آموزش و پرورش تا پیش از مرحله نیمه نهایی شاهد انجام رقابت ها خواهند بود و مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال بصورت متمرکز در ورزشگاه پوریای ولی برگزار خواهد شد.
مسئول انجمن هندبال مدارس کشور با تاکید نقش موثر استان اصفهان در هندبال کشور، تصریح کرد: توجه به پتانسیل بسیار بالای استان اصفهان در هندبال یقینا دلیلی بر واگذاری مسابقات در این سطح به اصفهان است، امیدوارم با هم افزایی و همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با هیات ورزش دانش آموزی و هیات هندبال استان اصفهان بتوانیم امنیت، آرامش و شرایط فنی خوبی را برای تیم ها داشته باشیم.
وی با اشاره به استعداد یابی به عنوان هدف اصلی برگزاری مسابقات دانش آموزی، تصریح کرد: توجه ویژه فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون هندبال به این رقابت ها می شود و سیاست شناسایی پتانسیل های آتی هندبال کشور خواهد بود.
میردامادی ضمن تشکر از حسن اعتماد فدراسیون ورزش دانش آموزی جهت واگذرای میزبانی سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی به استان اصفهان، خاطر نشان کرد: همکاری سرپرستان فنی و داوران نخبه هندبال کشور را در این مسابقات مطمنا در پیشرفت و توسعه هندبال کشور موثر خواهد بود، در نهایت از تیم های شرکت کننده که همکاری خوبی با انجمن دارند تشکر و قدردانی می نمایم.
میردامادی: در مسابقات دانش آموزی هندبالیست های مستعد کشف می شوند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان