» » تورنمنت چهارجانبه هندبال به میزبانی صفائیه مبارکه

تورنمنت چهارجانبه هندبال به میزبانی صفائیه مبارکه

در تاریخ : 02.07.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1311
تورنمنت چهارجانبه هندبال به میزبانی صفائیه مبارکهتیم ملی هندبال ایران در یک تورنمنت چهارجانبه به میزبانی صفائیه مبارکه حضور پیدا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌‌های انتخابی المپیک آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران در همین راستا در یک تورنمنت چهارجانبه به میزبانی صفائیه مبارکه حضور پیدا خواهند کرد، در این تورنمنت تیم‌های ملی بزرگسالان ایران، عراق، تیم ملی جوانان و تیم فولادمبارکه سپاهان حضور خواهند داشت.
این تورنمنت از فردا چهارشنبه سوم مهرماه به میزبانی سالن صفائیه شهرستان مبارکه آغاز و روز شنبه ششم مهرماه به پایان خواهد رسید، پس از آن ملی‌پوشان استراحت کوتاهی خواهند داشت و سپس راهی قطر می‌شوند. طبق برنامه شاگردان علیرضا حبیبی 10 روز قبل از مسابقات انتخابی المپیک در قطر حضور خواهند داشت و در این مدت دو دیدار دوستانه هم با قطری‌ها برگزار می‌کنند. این در شرایطی است که اگر تیم دیگری هم بتواند زودتر در قطر حضور پیدا کند تیم ایران یک بازی دوستانه دیگر هم برای خود برنامه‌ریزی می‌کند.
مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو از 25 مهرماه تا 5 آبان ماه (17 تا 27 اکتبر 2019) به میزبانی دوحه قطر با حضور 8 تیم انجام می‌شود. تیم ایران در گروه B با بحرین، کره جنوبی و کویت همگروه است. در دیگر گروه نیز تیم‌های قطر، عربستان، هند و هنگ کنگ با هم همگروه هستند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان