» » حضور پر‌رنگ اصفهانی‌ها در تیم ملی هندبال

حضور پر‌رنگ اصفهانی‌ها در تیم ملی هندبال

در تاریخ : 14.07.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1028
حضور پر‌رنگ اصفهانی‌ها در تیم ملی هندبالرئیس هیأت هندبال استان اصفهان از حضور اصفهانی‌ها در کادر فنی و به عنوان بازیکن در تیم ملی هندبال برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیأت هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال اسامی 18 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد، تیم ملی هندبال جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو راهی دوحه قطر خواهد شد و اعضای تیم ملی کشورمان روز یک‌شنبه به محل کمپ تیم ملی وارد خواهند شد.
وی در ادامه گفت: مهدی اخوان مدیر فنی تیم ملی است که از بازیکنان برجسته و ملی‌پوش اصفهانی بوده است و سالیان سال در سمت‌های مختلف به عنوان سرمربی و مربی در تیم‌های ملی حضور داشته است.
سید حسن افتخاری تصریح کرد: رضا حبیبی سرمربی تیم ملی نیز اصفهانی است که بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی بوده است و مدرس مربی‌گری فدراسیون جهانی است، همچنین رسول دهقان، کمک مربی نیز اصفهانی است که دروازه‌بان اصفهانی تیم ملی بوده است.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در پایان گفت: پنج بازیکن اصفهانی به نام‌های الله‌کرم استکی، محسن باباصفری، جلال کیانی، امین کاظمی و وحید مسعودی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.
حضور پر‌رنگ اصفهانی‌ها در تیم ملی هندبال
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان