» » مجید رحیمی زاده: حریفان آسیایی خود را آنالیز کردیم

مجید رحیمی زاده: حریفان آسیایی خود را آنالیز کردیم

در تاریخ : 13.08.98
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1088
مجید رحیمی زاده: حریفان آسیایی خود را آنالیز کردیمتیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جهت حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا وارد کره جنوبی شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان به نقل از ایراسین، بیست و دومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا طی روزهای ۱۶ لغایت ۲۶ آبان ماه در کره جنوبی برگزار خواهد شد، به همین منظور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از نمایندگان کشورمان شنبه شب ۱۱ آبان ماه، ایران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.
مجید رحیمی زاده مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این رقابت ها اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا در کره جنوبی برگزار می شود، تصور می کردیم تیم های بیشتری از شرق آسیا در این رقابت ها حضور یابند اما تنها هاوکس کره جنوبی نماینده شرق آسیا می باشد، در صورتیکه در مسابقات سال گذشته که به میزبانی کویت برگزار شد تیم هایی از کره جنوبی، چین و هنگ کنگ حضور داشتند.
وی ادامه داد: بیست و دومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم برگزار خواهد شد که ما در گروه B باید به ترتیب با تیم های الوکره قطر، الوحده عربستان، العمان عمان، العربی کویت و باربار بحرین بازی کنیم، گروه بسیار سختی داریم چراکه تیم های صاحب سبک در هندبال می باشند و حریفان ما از مربیان طراز اول و بازیکنان با تجربه و اروپایی استفاده می کنند، نمونه اش نماینده قطر می باشد که هزینه زیادی در این زمینه انجام می دهد.
مجید رحیمی زاده تاکید کرد: تیم فولاد مبارکه سپاهان با تمام قدرت در این رقابت ها حضور پیدا می کند، علی رحیمی از تیم کازرون و ارسلان بربط از مس کرمان بازیکنان غیر بومی هستند که به عنوان یار کمکی تیم سپاهان را در این مسابقات یاری خواهند کرد.
مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه چهار بازیکن ملی پوش ما در انتخابی المپیک حضور داشتند، گفت: به علت عدم حضور این بازیکنان در تمرینات سپاهان باعث شده بود که تمرینات کیفیت خوبی را نداشته باشند، اما با توجه به اینکه چند بازیکن از تیم جوانان سپاهان را به تیم اضافه نمودیم تمرینات سر و شکل مطلوبی به خود گرفت و محسن طاهری سرمربی تیم به راحتی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.
وی پیرامون آنالیز حریفان سپاهان در مسابقات آسیایی افزود: چند فیلم از بازی حریفان خود در گروه B را مشاهده نمودیم و این تیم ها را آنالیز نمودیم، ان شاالله بتوانیم نماینده شایسته ای برای اصفهان و ایران در مسابقات آسیایی باشیم.
مجید رحیمی زاده در پایان خاطر نشان کرد: از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می کند که امیدواریم که تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از این تیم ها باشد.
گفتنی است، گروه بندی این رقابت ها به شرح زیر است:
گروه A:هاوکس کره جنوبی، زاگرس اسلام اباد ایران، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات
گروهB:الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان، العربی کویت و فولاد مبارکه سپاهان ایران
گفتگو: پژمان سلطانی مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان
مجید رحیمی زاده: حریفان آسیایی خود را آنالیز کردیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان