» » دکتر سلطان حسینی: اصفهان می تواند سه تیم قدرتمند هندبال داشته باشد

دکتر سلطان حسینی: اصفهان می تواند سه تیم قدرتمند هندبال داشته باشد

در تاریخ : 24.11.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1073
دکتر سلطان حسینی: اصفهان می تواند سه تیم قدرتمند هندبال داشته باشداگر بازیکنان استان اصفهان برای خود اصفهان بازی کنند، سه تیم ایجاد می‌شود که می‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اصفهان اظهار داشت: اولین برای بود که در مجمع انتخاباتی یک کاندیدا تمام آرا را کسب می‌کند که نشان می‌دهد سید حسن افتخاری در چهار سال گذشته کار خود را به خوبی انجام داده است، استان اصفهان یکی از قطب‌های اصلی هندبال کشور است، هندبال اصفهان در سال‌های گذشته با مربیان که به جامعه هندبال معرفی کرده و بازیکنان ملی زیادی که در همه سطوح دارد، نشان داده نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.
رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: هر زمانی اصفهان در هندبال در اوج بوده است و هندبال ملی نیز در سطح آسیا درخشیده است، اگر کسی مدعی می‌شود که چرا مربی و بازیکن از اصفهان انتخاب می‌شوند، باید تلاش کرد سایر استان‌ها نیز خودشان را به اصفهان نزدیک کنند.
پاکدل با بیان اینکه استان اصفهان باید همیشه قوی بماند چراکه زیر ساخت‌های خوب و نیرو‌های توانمندی دارد، گفت: افراد زیادی در گذشته زحمات زیادی کشیده‌اند که اصفهان به این‌جا رسیده است و بیشترین سهمیه از بازیکنان ملی را اصفهان دارد، کوبل داوری جوانی در اصفهان داریم که امیدوارم جا پای داوران جهانی بگذارند.
وی خاطر‌نشان کرد: البته که استان‌های دیگر نیز بیکار نیستند، باشگاه‌های زیادی در سطح کشور کار می‌کنند، حضور باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر کمک زیادی به هندبال کرده است، اصفهان با ظرفیتی که دارد نباید در لیگ برتر از سایر استان‌ها بازیکن بگیرد، باشگاه‌های اصفهانی باید در رده‌های پایه تلاش بیشتری انجام دهند و توجه بیشتری به تیم‌های پایه هندبال خود داشته باشند.
پاکدل با اشاره به این‌که وحدت و همدلی خوبی در هندبال اصفهان وجود دارد، گفت: انتظار داریم افتخاری با حفظ نقاط قوت، نقاط ضعف را در چهار سال آینده و با استفاده از همه ظرفیت‌های اصفهان، برطرف کند، اصفهان از نظر تعداد ورزشکار سازمان‌یافته در هندبال نسبت به سال‌ گذشته با کاهش رو به رو بوده است.
دکتر محمد سلطان‌حسینی، نیز در این مجمع اظهار داشت: افرادی در هندبال استان اصفهان رشد کرده‌اند که در اخلاق نمونه هستند، ورزشکاران و مربیان خوبی در هندبال داریم که افتخار اصفهان هستند، اگر بازیکنان استان اصفهان برای خود اصفهان بازی کنند، 3 تیم ایجاد می‌شود که می‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند، البته مایه افتخار است اصفهانی‌ها در سایر استان‌ها بازی کنند.
وی در پایان بیان داشت: شهرستان‌هایی در هندبال استان اصفهان داریم که تیم‌هایشان از یک استان قوی‌تر هستند و برای انتخاب نماینده اصفهان در مسابقات مختلف کار بسیار سختی وجود دارد.
دکتر سلطان حسینی: اصفهان می تواند سه تیم قدرتمند هندبال داشته باشد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان