» » پایان لیگ برتر هندبال بانوان ایران

پایان لیگ برتر هندبال بانوان ایران

در تاریخ : 25.11.98
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1765
پایان لیگ برتر هندبال بانوان ایران در پایان لیگ برتر هندبال بانوان ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده چهارم ایستاد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران امروز جمعه ۲۵ بهمن ما 1398 برگزار شد و در دو بازی انجام شده در شهرهای تهران و اصفهان تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میهمانان خود را از پیشروی برداشتند.
تیم تاسیسات دریایی در تالار هندبال تهران، با وجود شکست در نیمه نخست برابر ذوب آهن اصفهان در نیمه دوم جریان بازی را در دست گرفت و در نهایت توانست ۲۶ بر ۲۴ یک نبرد واقعی و نزدیک را از ذوب آهن ببرد.
این پیروزی به تاسیسات دریایی کمک کرد تا موقعیت خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کند. آنها در حالی فصل را به پایان بردند که تلاش آنها برای قهرمانی ناکام ماند. تاسیسات که در لیگ ۹۶ قهرمان شده بود سال گذشته به نایب قهرمانی بسنده کرد و امسال نیز یک پله دیگر پایین آمد و سوم شد.
در خانه هندبال اصفهان نیز تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست ۲۶ بر ۲۲ کیش ایر را شکست دهد. دختران طلایی پوش با رتبه چهارم این فصل را به انتها رساندند البته آنها یک بازی معوقه در کازرون برابر شهید شاملی رده دومی در پیش دارند و در حقیقت آن مسابقه آخرین دیدار لیگ ۹۸ محسوب می‌شود.
اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب چهار تیم نخست لیگ برتر هندبال بانوان در سال 1398 هستند، ذوب آهن و کیش ایر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
تیم نفت و گاز گچساران به دلیل عدم حضور در بیش از یک مسابقه و تیم ارشیا شید طرقبه و شاندیز از خراسان رضوی به دلیل ناتوانی مالی و انصراف در نیم فصل از جدول لیگ هندبال زنان در میانه راه حذف شدند و به دسته اول سقوط کردند.
پایان لیگ برتر هندبال بانوان ایران
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان