» » علی ربیع دولت آبادی: تک تک بازیکنان تیم نفت و گاز را آنالیز کرده بودیم

علی ربیع دولت آبادی: تک تک بازیکنان تیم نفت و گاز را آنالیز کرده بودیم

در تاریخ : 23.07.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1010
علی ربیع دولت آبادی: تک تک بازیکنان تیم نفت و گاز را آنالیز کرده بودیمسرمربی اصفهانی تیم هندبال پاس ناجا قم گفت: با آنالیز تیم حریف، نکات مهم را به بازیکنان برای ضربات پایانی گوشزد کردیم و ۶۰ تا ۷۰ درصد ضربات آخر ما منجر به گل شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علی ربیع دولت آبادی سرمربی اصفهانی تیم هندبال پاس ناجا پس از برتری تیمش برابر نفت و گاز گچساران در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما تیم گچساران، تک تک بازیکنان و دروازه‌بان آنها را آنالیز کرده بودیم. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و در دفاع و حمله خوب بودند.
وی در ادامه افزود: در دو بازی گذشته در ضربات آخر مشکل داشتیم، ولی با آنالیز هر دو دروازه‌بان نفت و گاز نکات مهم را به بازیکنان برای ضربات پایانی گوشزد کرده بودیم و 60 تا 70 درصد ضربات آخر ما منجر به گل شد.
سرمربی تیم هندبال پاس ناجا درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: غلام حاتمی برخلاف دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشت. وی توپ‌های نزدیک را خوب کنترل می‌کند و بازیکنان نفت و گاز هم به دروازه نزدیک می‌شدند و توپ می‌زدند که حاتمی این توپ‌ها را مهار می‌کرد.
علی ربیع دولت آبادی در پایان تصریح کرد: غیر از بازی اول روند رو به رشدی داشتیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. قول می‌دهم بازی‌های خوبی را از این تیم شاهد خواهید بود.
علی ربیع دولت آبادی: تک تک بازیکنان تیم نفت و گاز را آنالیز کرده بودیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان