» » صعود سپاهان ب به مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال کشور

صعود سپاهان ب به مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال کشور

در تاریخ : 03.10.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 884
صعود سپاهان ب به مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال کشورتیم فولاد مبارکه سپاهان ب به عنوان تیم دوم به مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال کشور راه یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مرحله اول رقابت های هندبال دسته یک باشگاه های کشور در گروه ب که به میزبانی سالن سجادی اصفهان برگزار شد با صعود تیم فولاد مبارکه سپاهان ب به عنوان تیم دوم به مرحله دوم این مسابقات همراه شد.
در آخرین روز مسابقات مرحله اول در اصفهان که روز سه شنبه دوم دیماه به میزبانی سالن سجادی برگزار گردید، ارومیه 30 بر 33 مغلوب پارس فولاد سبزوار شد، تیم مرودشت با نتیجه 39 بر 30 از سد قزوین گذشت و تیم فولادمبارکه سپاهان ب نیز با نتیجه 28 بر 16 فردوس را شکست داد. از گروه ب تیم های پارس فولاد سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان ب به مرحله دوم صعود کردند.
در گروه الف که در شهر جهرم برگزار شد، شهرداری جهرم و هیات هندبال کرمانشاه صعود کردند، در گروه ج که در لارستان انجام شد صعود تیم رعد پدافند را شاهد بودیم و گروه د در دهدشت برگزار شد و تیم های قنات زارچ یزد و فرازبام خائیز دهدشت ب راهی مرحله دوم مسابقات هندبال لیگ دسته اول کشور شدند.
براساس اعلام کمیته مسابقات به دلیل بروز برخی مسائل پیرامون مسابقات گروه ج، تیم دوم این گروه پس از بررسی در کمیته انضباطی مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است که مرحله دوم مسابقات در نیمه دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
صعود سپاهان ب به مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال کشور
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان