» » پیروزی دختران ذوب آهنی مقابل پرسپولیس

پیروزی دختران ذوب آهنی مقابل پرسپولیس

در تاریخ : 24.10.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1121
پیروزی دختران ذوب آهنی مقابل پرسپولیستیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس بهبهان به برتری دست یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در آخرین دیدار دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران تیم ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس بهبهان قرار گرفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی ۱۵ به پایان رسید. در نیمه دوم تیم ذوب آهن توانست بازی را با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ به سود خود پایان دهد. در نیمه اول این دیدار که با برتری پرسپولیس بهبهان پایان یافت، مینا نصر بازیکن ذوب آهن در برخورد با مهین وطن پرست دروازه بان پرسپولیس از ناحیه سر آسیب دید و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. با اتمام این دیدار دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید و ذوب آهن با احتساب امتیاز این دیدار جایگاه خود را در رده سوم گروه N مستحکم‌تر کرد و پرسپولیس بهبهان هم که از دیدار قبلی خود برابر شهید شاملی کازرون انصراف داده بود، با متحمل شدن این شکست به حضور خود در جایگاه چهارم این گروه تداوم بخشید.
همچنین دو تیم مدعی اشتاد سازه و شهید شاملی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۷ به سود اشتاد سازه تمام شد. در ابتدای نیمه دوم تیم شهید شاملی از تیم مقابل جلو افتاد اما در نهایت این تیم اشتاد سازه بود که توانست با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به برتری برسد. پیش از آغاز آخرین دیدار این دور، مراسم تجلیل از داوران و عوامل اجرایی لیگ برتر هندبال بانوان با حضور مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، دکتر علیرضا پاکدل رئیس، الهام سلوکی نایب رئیس، میترا نوری عضو هیأت رئیسه و حمیدرضا عزتی دبیرکل فدراسیون هندبال، روح الله اکرمی نیا مسئول اجرایی هیأت هندبال استان تهران و همچنین غلامحسین نیکویی رئیس انجمن هندبال ساحلی برگزار شد.
همین طور فدراسیون هندبال امروز نتیجه کمیته انضباطی برای بازی انجام نشده میان دو تیم شاملی و پرسپولیس بهبهان را که باید روز دوشنبه انجام می‌شد، اعلام کرد که بر اساس نظر کمیته انضباطی نتیجه این بازی ۱۰ بر صفر به سود نماینده کازرون شد.

رده بندی تیم‌ها در پایان دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان:
گروه N:
۱- اشتاد سازه مشهد با ۲ بازی ۴ امتیاز
۲- شهید شاملی کازرون با ۲ بازی ۲ امتیاز
۳- ذوب آهن اصفهان با ۲ بازی ۲ امتیاز
۴- پرسپولیس بهبهان با ۲ بازی صفر امتیاز

گروه M:
۱- فولاد مبارکه سپاهان با ۲ بازی ۴ امتیاز
۲- تأسیسات دریایی با ۲ بازی ۲ امتیاز
۳- سنگ آهن بافق با ۲ بازی ۲ امتیاز
۴- کربنات سدیم با ۲ بازی صفر امتیاز
پیروزی دختران ذوب آهنی مقابل پرسپولیس
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان