» » یک اصفهانی پرسابقه‌ترین داور نخبه جهان شد

یک اصفهانی پرسابقه‌ترین داور نخبه جهان شد

در تاریخ : 26.10.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 922
یک اصفهانی پرسابقه‌ترین داور نخبه جهان شدمجید کلاهدوزان از اصفهان پرسابقه‌ترین داور نخبه قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ جهان شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ جهان از ۲۴ دی تا ۱۲ بهمن با میزبانی کشور مصر در حال اجرا است. با وجود عدم کامیابی تیم ملی هندبال ایران در مسیر انتخابی و راه‌یابی به این تورنمنت مهم و بزرگ هندبال جهان، رد پای هندبال ایران با حضور یک کوپل داور ایرانی در این رقابت‌ها، قابل مشاهده است.
مجید کلاهدوزان از اصفهان و علیرضا موسویان یک زوج داوری ایرانی را تشکیل می‌دهند که در مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ جهان قضاوت برخی از دیدارها را به عهده دارد.
مجید کلاهدوزان در طول دو دهه اخیر به طور مداوم در قضاوت دیدارهای هندبال در عرصه مسابقات بین‌المللی، جهانی و المپیک حضور موفقی داشته است. این داور ایرانی با این قدمت و کسب کامیابی، در فهرست داوران نخبه فدراسیون هندبال جهان قرار گرفته است.
مجید کلاهدوزان حال با ششمین حضور پیاپی خود در مسئولیت قضاوت مسابقات قهرمانی هندبال جهان، بیشترین تعداد انتخاب برای حضور در رقابت‌های جهانی هندبال را در مقایسه با دیگر داوران نخبه جهان به خود اختصاص داده است. این دستاورد با ستایش و تقدیر ویژه از سوی فدراسیون جهانی هندبال همراه بوده است.
یک اصفهانی پرسابقه‌ترین داور نخبه جهان شد
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان