» » اعظم قینانی: در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده است

اعظم قینانی: در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده است

در تاریخ : 27.10.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 949
اعظم قینانی: در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده استنایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان گفت: در هیات هندبال استان اصفهان تفاوتی بیت بانوان و آقایان وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، نشست خبری مسئولین هیات هندبال استان اصفهان با حضور سیدحسن افتخاری رئیس هیات، حمید جمالی دبیر هیات، اعظم قینانی نایب رئیس هیات، منصور برقی مسئول کمیته مسابقات و پژمان سلطانی مسئول روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان روز شنبه 27 دی ماه 1399 برگزار شد.
اعظم قینانی نایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان در این نشست اظهار داشت: باید به دنبال جامعه سالم باشیم و در گام اول باید بانوان سالمی داشته باشیم، وقتی دختران انرژی خودشان را در ورزش تخلیه کنند، می‌توانند خانواده خوبی تشکیل دهند و مشکلات اجتماعی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: با وجود کرونا تمرینات تیم‌های دختران را در فضای باز ادامه دادیم و با وجود شرایط سخت بچه‌ها ورزش می‌کنند و تیم‌ها آماده هستند، در رده‌های مختلف کار می‌کنیم و کلاس‌های آموزشی پرباری را داشتیم.
اعظم قینانی با اشاره به اینکه میزان قرارداد مربیان و بازیکنان بانوان اختلاف زیادی با آقایان دارد، گفت: در سطح کشور باشگاه اختصاصی نداریم و در اصفهان است که سپاهان و ذوب‌آهن بیشتر و اکنون ریف در بخش بانوان باشگاه‌داری می‌کنند و در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده است و در اعزام ها نسبت به آقایانذ تفاوتی نداشته ایم.
قینانی در پایان تصریح کرد: امید داریم در سال‌های آینده باشگاه‌ها شرایط بهتری را برای بانوان فراهم کنند و قرارداد‌ها براساس زحمات مربیان و بازیکنان افزایش پیدا کند.
اعظم قینانی: در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده است
اعظم قینانی: در هندبال اصفهان هیچ فرصتی از بانوان گرفته نشده است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان