» » سقوط تیم شایسته پرواز هوانیروز به لیگ دسته اول هندبال

سقوط تیم شایسته پرواز هوانیروز به لیگ دسته اول هندبال

در تاریخ : 20.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 907
سقوط  تیم شایسته پرواز هوانیروز به لیگ دسته اول هندبال تیم شایسته هندبال پرواز هوانیروز اصفهان به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، درادامه روز هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان تیم‌های کیمیا کاشت کردستان و نفت و گاز گچساران با پیروزی برابر حریفانشان در لیگ برتر ماندنی شدند.
در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم کیمیا کاشت کردستان در حالی که نیمه نخست را با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به تیم ستارگان دشتستان واگذار کرده بود در نیمه دوم با ارائه نمایشی بهتر توانست با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۹ از سد تیم ستارگان بگذرد و در لیگ برتر بماند.
در دیگر دیدار مهم تیم‌های نفت و گاز گچساران و پرواز هوانیروز اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان گچسارانی‌ها با برتری ۲۶ بر ۲۲ از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافتند.
با این نتایج در جدول رده بندی گروه N تیم‌های کیمیاکاشت با ۹ و نفت و گاز گچساران با ۷ امتیاز نهم و دهم و ستارگان دشتستان و پرواز هوانیروز به ترتیب با ۶ و ۲ امتیاز یازدهم و دوازدهم شدند و به دسته یک هندبال سقوط کردند.
گفتنی است تیم شایسته پرواز هوانیروز اصفهان متشکل از بازیکنان نوجوان، جوان و سرباز بود که در بسیاری از بازی ها نمایش خوبی ارائه داد اما عدم تجربه بازیکنانش باعث شد به دسته پایین تر سقوط کند.
سقوط  تیم شایسته پرواز هوانیروز به لیگ دسته اول هندبال
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان