» » فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قم

فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قم

در تاریخ : 21.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 957
فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قمتیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر، مقابل تیم پاس ناجا به پیروزی رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در آخرین روز رقابت های دور رفت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، از ساعت 15:25 امروز دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس ناجا قم به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد در یک بازی مسلط و برتر با نتیجه 38 بر 21 برنده شد. فولاد مبارکه سپاهان نیمه اول این بازی هم 10-22 برد و خیالش را از ادامه بازی و نیمه دوم راحت کرد.
فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قم
همچنین دو تیم ذوب آهن اصفهان و فرازبام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که توانست ذوب آهن را با نتیجه 23 بر 21 شکست دهد.
نیمه اول این بازی 13 بر 9 به نفع فرازبام دهدشت به اتمام رسید. فرازبام این بازی را خوب شروع کرد و برتری چند امتیازی خود را در بیشتر دقایق بازی حفظ کرد. در نیمه دوم اما ذوب آهن به خود آمد و توانست این اختلاف را به یک گل در دقیقه 37 کاهش دهد. ولی در ادامه فرازبام توانست دوباره اختلاف خود را بیشتر کند طوری که در دقیقه 45 اختلاف به سه گل رسید. در نهایت این مسابقه با برتری 23 بر 21 فرازبام به پایان رسید.
فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قم
فولاد مبارکه سپاهان برنده دیدار با پاس قم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان