» » سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان

سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان

در تاریخ : 25.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 854
سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردانتیم فولاد مبارکه سپاهان در دور برگشت دور دوم لیگ برتر هندبال مردان مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان ایران دو تیم اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳۲ بر ۲۹ به سود فولاد به پایان رسید.
محسن طاهری سرمربی سپاهان پس از برد در دربی اصفهان در لیگ برتر هندبال گفت: همیشه تقابل این تیم سپاهان و ذوب آهن روبروی یکدیگر یک داربی خوب و جذاب را می سازد. ذوب آهن اکثر بازی های خود را از زمان بازی رفت برابر سپاهان باخته است ولی بازی و نمایش امروز دربی را مقابل هر تیمی انجام می داد قطعا پیروز میدان بود. این امر انگیزه بالای دربی را برای هر دو تیم نشان می دهد که چقدر دربی برای تیم‌های همشهری مهم است.
طاهری در خصوص مسابقه بعدی سپاهان با تیم شهید شاملی هم گفت: با تیم اول جدول که تیم خوبی هم است مسابقه داریم. در این مسابقه باید برای حفظ آبروی تیم بجنگیم. بچه‌ها هم باید آن چیزی که مربیان می‌گویند را در زمین اجرا کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
سعید پورقاسمی بازیکن و کاپیتان تیم هندبال سپاهان درباره دربی امروز لیگ برترهندبال مقابل ذوب آهن گفت: بازی بسیار جذاب و رقابت تنگاتنگی بود. یک تایم در بازی از حریف خیلی خوب پیشی گرفتیم اما ذوب آهن هم با تاکتیک دفاعی جدید که در پیش گرفت، توانست اختلاف را به حداقل برساند. بازی بعدی ما با شاملی بازی سنگینی است و باید بجنگیم تا دو امتیاز آن بازی را از آن خود کنیم. من قول می‌دهم بازی برابر شاملی هم مانند بازی امروز جذاب و دیدنی خواهد شد.
پورقاسمی در خصوص سطح رقابت های لیگ برتر هندبال هم گفت: سطح رقابت‌ها خیلی خوب و برگزاری مسابقات به نحو احسن است طوری که ما هم بعنوان بازیکن از مسابقات این فصل لیگ لذت می‌بریم.
سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان
سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان
سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان
سپاهان برنده داربی اصفهان در لیگ برتر هندبال مردان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان