» » سجاد استکی با قراردادی یکساله به العربی کویت پیوست

سجاد استکی با قراردادی یکساله به العربی کویت پیوست

در تاریخ : 12.04.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 841
سجاد استکی با قراردادی یکساله به العربی کویت پیوستسجاد استکی لژیونر هندبال اصفهان از پیوستن به تیم العربی کویت که رده سوم مسابقات باشگاه های مردان آسیا در سال 2021 را کسب کرد، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سجاد استکی در این خصوص گفت: من با تیم السالمیه در مسابقات باشگاه های مردان آسیا که از 12 تا 21 ژوئن در جده عربستان برگزار شد، حضور داشتم و برای این تیم به میدان رفتم. پس از پایان این رقابت ها هم از دو تیم السالمیه و العربی پیشنهاد بازی داشتم ولی چون العربی را از لحاظ تیمی و سطح بازی بازیکنان حرفه ای تر می دانستم، پیشنهادش را قبول کردم و از فصل آینده برای العربی به میدان خواهم رفت.
وی در مرود مدت قراردادش نیز افزود: العربی کویت مایل بود قرارداد دو ساله ببندد ولی قراردادم را یکساله بستم که در این یکسال شرایط تیم و فصل هندبال کویت را بسنجم تا اگر شرایط خوب بود، قراردادم را تمدید کنم.
استکی که در فصل گذشته در لیگ فرانسه برای تیم سیزن رن بازی می کرد، در این باره گفت: فصل قبل بخاطر شیوع کرونا، کنسل شدن بازی ها و نبود تماشاگر در سالن فصل جالبی را سپری نکردم و یک ماه پایانی فصل را هم به السالمیه ملحق شدم.
وی درخصوص تیم ملی هندبال ایران نیز بیان کرد: امیدوارم فدراسیون و شخص دکتر پاکدل بتواند در این زمان باقی مانده تا مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یک مربی خوب و تراز اول به خدمت تیم ملی درآورد. در حال حاضر یک فرصت طلایی برای کسب نتیجه خوب و کسب سهمیه مسابقات جهانی را پیش رو داریم و در این راستا می توانیم از پوئن میزبانی هم استفاده کنیم. در هر حال امیدوارم تیم ملی هندبال تا آغاز مسابقات به یک آمادگی نسبی برسد تا هم سهمیه جهانی را کسب کنیم و هم یک مدال خوب بگیریم.
گفتنی است باشگاه العربی کویت در معرفی لژیونر ایرانی این تیم، سجاد استکی را بهترین گلزن مسابقات قهرمانی هندبال جوانان جهان ۲۰۰۶ با ۶۵ گل، در سال ۲۰۱۱ با ۸۴ گل و برنده جایزه بهترین بازیکن خارجی در لیگ رومانی در سال ۲۰۱۶ دانست.
سجاد استکی سابقه بازی در باشگاه‌های اشتوتگارت آلمان، الغرافه قطر، دینامو بخارست رومانی و سیزن رن فرانسه را در کارنامه خود دارد.
سجاد استکی با قراردادی یکساله به العربی کویت پیوست
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان