مصاحبه سرمربی ذوب آهن اصفهان

در تاریخ : 13.12.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 534
مصاحبه سرمربی ذوب آهن اصفهان سرمربی ذوب آهن: می خواهیم در جمع چهار تیم برتر باشیم
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان،حمید صادقی شاه نشین سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی برابر نفت و گاز گچساران در رقابت‌های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: به تیم خوب و یکدست گچساران تبریک می‌گویم‌. همه‌ بازیکنان این تیم تقریبا در یک سطح هستند و خیلی خوب و درست هم بازی می‌کنند و زحمت می‌کشند و نمایش خوبی مقابل ما داشتند و این بسیار خوشحال‌کننده است که با بضاعت خودشان عالی بازی می‌کنند.


وی افزود: بازیکنانم نکاتی را که از آنها خواسته بودم را نتوانستند در نیمه‌اول اجرا کنند بنابراین در بین نیمه در خصوص تاکتیک‌های حمله و آرایش دفاع صحبت کردیم و سیستم دفاعی را نیز تغییر دادیم و این نکات کمی تیم را متحول کرد. ما در لحظاتی بازیکن گوش را به خط اضافه می‌کردیم و این را تمرین کرده بودیم و تقریبا تاکتیک دو خط‌زن را اجرا می‌کردیم اما بازیکنان در پرتاب‌های آخر مقداری ضعیف عمل کردند که این امر باعث تغییر نتیجه در هر دقیقه از بازی می‌شد.


صادقی ادامه داد: در نهایت ۱۰ دقیقه آخر بازیکنان ما در دفاع و حمله خیلی بهتر کار کردند و تقریبا موارد موردنظر کادرفنی را پیاده کردند. در واقع از ۶۰ دقیقه زمان بازی فقط ۱۰ دقیقه بازیکنان ما طبق نظرات کادر پیش رفتند و رضایت ما را جلب کردند. در هر صورت خوشحالیم که توانستیم پیروز میدان باشیم و باید به بازی‌های بعد فکر کنیم.


سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: هنوز برای تعیین و تکلیف کردن جایگاه ذوب‌آهن در پایان فصل زود است، زیرا ما چند بازی بسیار سنگین در پیش داریم و نتایج این بازی‌ها تعیین کننده‌ خواه بود اما مهم این است که ما در پی کسب سکو هستیم و امیدواریم جزو ۴ تیم برتر باشیم.

مصاحبه سرمربی ذوب آهن اصفهان
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان