» » مصاحبه شاه نشین پس از شکست مقابل سپاهان

مصاحبه شاه نشین پس از شکست مقابل سپاهان

در تاریخ : 22.01.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 513
مصاحبه شاه نشین پس از شکست مقابل سپاهان سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: برای پیروزی جنگیدیم اما شکست خوردیم
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، حمیدصادق شاه‌نشین پس از شکست در داربی اصفهان مقابل فولاد سپاهان اظهار کرد: هر دو تیم برای پیروزی جنگیدیم اما در نهایت حریف پیروز میدان بود و این برد را به تیم فولاد سپاهان تبریک می‌گویم.

شاه‌نشین در خصوص وضعیت ذوب‌آهن گفت: در اثر مصدومیت‌های بازی پیشین، ۵ نفر از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم و یکی از بازیکنان جایگزین ما در ابتدای بازی کارت قرمز گرفت و همین امر موجب ایجاد تشویش و تنش در بین بازیکنان ما شد. این اتفاق سبب شد که در این بازی به اجبار از بازیکنان برای پست‌هایی غیر از پست اصلی‌شان استفاده کنیم و این به ضرر تیم‌ ما بود.

وی با تاکید بر جنگندگی بازیکنانش، افزود: بازیکنان ما در این مسابقه واقعاً جنگیدند اما در بعضی موقعیت‌ها اتفاقی که باید، رخ نداد و مواردی که از بازیکنان خواسته شده بود به اجرا نرسید. بدون شک سپاهان تیم خوبی است اما اگر ما شرایط تیمی بهتری داشتیم نتیجه بسیار متفاوت می‌شد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اضافه کرد: این بازی برای من حساسیتی نداشت، اما بازیکنان من شرایط مساعدی نداشتند. مصدومیت بازیکنان و کارت قرمز ابتدای بازی ما را برای هرگونه عملکردی تقریباً محدود کرده بود. علاوه این‌که تعدادی از اشتباهات داوری منجر به اعتراض بنده شد.

سرمربی ذوب‌آهن پس از ابراز خرسندی از حضور هواداران گفت: حضور هواداران همیشه موثر بوده و من از تمام هواداران تیم ذوب‌آهن به جهت تشویق و حمایت کم‌نظیرشان کمال تشکر را دارم و امیدوارم این روند همیشه ادامه‌دار باشد‌ زیرا در عملکرد بازیکنان بسیار موثر است.

شاه‌نشین درخصوص پیش‌بینی بازی بعدی تیمش ادامه داد: بازی بعدی ما با سپاهان نوین بازی خوبی خواهد بود. با توجه به شرایط تیم قطعاً تدابیری را برای عملکرد بهتر بازیکنان خواهیم اندیشید.

وی در پایان افزود: از حضور هواداران و مدیریت باشگاه، حمایت‌های هیئت‌ مدیره باشگاه و تمامی زحمتکشان ورزش هندبال بی‌نهایت سپاسگزارم.

مصاحبه شاه نشین پس از شکست مقابل سپاهان
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان