» » رحیمی‌زاده: می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم

رحیمی‌زاده: می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم

در تاریخ : 12.08.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 361
رحیمی‌زاده: می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویمسرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: سعی کردیم در دقایق پایانی به بازیکنان با تجربه خود استراحت دهیم و از جوانان استفاده کنیم تا ریسک آسیب‌دیدگی‌ها کاهش پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پس از برتری مقابل گیتی‌پسند و ادامه صدرنشینی در لیگ‌برتر اظهار داشت: با حضور ۴ تیم از اصفهان شاهد دربی‌های متعددی هستیم، دربی‌ها همیشه از حساسیت و حذایبت خاصی برخوردار هستند؛ تیم‌ها، کادر‌ها و بازیکنان از یکدیگر شناخت دارند.

وی افزود: امروز شاهد یک بازی خوب بودیم، گیتی‌پسند در دقایقی فشار زیادی به ما وارد کرد، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند که به این تیم و کادرفنی آن تبریک می‌گویم، ما می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم، حتی در دقایقی اختلاف امتیاز به عدد ۱۰ رسید.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: به دلیل بازی حساسی که با شهید شاملی کازرون در پیش داشتیم و این بازی در تعیین صدرنشین دور رفت تاثیر بسیاری دارد، سعی کردیم در دقایق پایانی به بازیکنان با تجربه خود استراحت دهیم و از جوانان استفاده کنیم تا ریسک آسیب‌دیدگی‌ها کاهش پیدا کند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان