» » تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی

تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی

در تاریخ : 02.09.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 444
تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشیآیین تجلیل از پیشکسوت هندبال اصفهان با حضور پیشکسوتان ورزش و هندبال استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در یکی دیگر از سلسله برنامه‌های سپاس اسطوره با همکاری معاونت ورزشی و تفریحی شهرداری و هیات هندبال استان اصفهان برگزار و به مناسبت زادروز استاد مجید میرحسینی، از سال‌ها زحمات و افتخارات ورزشی وی قدردانی شد.

مجید میرحسینی، پیشکسوت هندبال و ورزش اصفهان متولد یکم آذر ماه ۱۳۱۹ است، وی که فعالیت ورزشی خود را با رشته دو‌و‌میدانی آغاز کرده است، بعد‌ها به فوتبال و هندبال روی آورد و با سابقه سال‌ها حضور در آموزش و پرورش، عنوان شریف معلمی را نیز یدک می‌کشد.

اصفهان قلب تپنده هندبال ایران است

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران که مهمان تلفنی این ویژه‌برنامه بود در بخشی از این مراسم اظهار داشت: مجید میرحسینی جزو بزرگان و پیشکسوتان هندبال کشور است، سال‌ها مدرس داوری فدراسیون بودند، من خودم چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مدیر‌عامل باشگاه بودم از نزدیک شاهد زحمات ایشان در عرصه نظارت در مسابقات مختلف بودم.

وی افزود: اگر بخواهم به خاطره‌ای از ایشان اشاره کنم، نمی‌شود از اسکناس‌های نو و تازه‌ای که به بهانه مناسبت‌های مختلف هدیه می‌دادند یاد نکنم، از خصوصیات بارز ایشان اخلاقشان است که در جامعه هندبال شهره است و دارای محبوبیت و مقبولیت هستند.

پاکدل تصریح کرد: خوشحالم در اصفهان همیشه سنت ارزنده تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان به جا آورده می‌شود، ما به حضور همه پیشکسوتان دلگرم هستیم، خصوصا پیشکسوتان استان اصفهان که قلب تپنده هندبال ایران است، حضور ۴ تیم اصفهانی در لیگ‌برتر هندبال آقایان در فصل جاری نتیجه زحمات و تلاش‌های همین بزرگواران است.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: همچنین در بخش بانوان در لیگ برتر تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان حاضر است، امیدواریم حضور ذوب‌آهن نیز که کسب سهمیه کرده‌است در لیگ‌برتر بانوان قطعی شود ، جلسه‌ای با مدیران ارشد این باشگاه خواهیم داشت تا کار به سرانجام برسد، حیف است که این ظرفیت بزرگ در اصفهان منحصر به یک تیم باشد.

هندبال اصفهان مدیون مجید میرحسینی و امثال اوست

حسن افتخاری، رئیس هیات هندبال استان اصفهان در بخشی‌ از این برنامه اظهار داشت: مجید میرحسینی‌ از افتخارات ورزش و جامعه هندبال است؛ من شاگرد او و شاگردانشان بودم،  میرحسینی در چندین رشته ورزشی از جمله دو‌و‌میدانی، فوتبال و هندبال فعالیت داشت، جزو مدرسین فدراسیون هندبال بود و خیلی از داوران هندبال کشور در کنار میرحسینی آموزش‌های لازم را کسب کردند.

وی افزود: در آموزش‌ و پرورش معلم ورزش بودند، تعهد و حساسیتی که مجید میرحسینی خصوصا در آموزش‌ و پرورش داشت، او را به یکی از محبوب‌ترین معلم‌های وقت خود تبدیل کرده بود؛ در هندبال اصفهان در بحث مربی‌گری، داوری و بازیکنانی به جامعه هندبال معرفی کرد که می‌توان گفت هندبال اصفهان مدیون مجید میرحسینی است.

افتخاری تصریح کرد: صداقت، شرافت و بزرگواری مجید میرحسینی در جان و جسم همه کسانی که به نوعی با وی ارتباط داشتند، نشسته است؛ ایشان همواره دست به کار خیر داشتند و بدون آن‌که کسی اطلاع داشته‌باشد ساعت به ساعت زندگی‌اش اشغال بود برای این که گره‌ای از دست نیازمندان باز کنند.

رئیس هیات هندبال استان اصفهان در پایان گفت: من اعتقاد دارم در زمان کسالت خداوند متعال جواب محبت‌های ایشان را دادند تا سلامت خود را باز یابند؛ حتی در زمانی که در بیمارستان برای عمل جراحی بستری بودند، در آخرین لحظات نیز دست از کار خیر برنداشته و مشکل بیماری که در تخت بغلی خود بستری بود را حل کردند.

تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی
تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی
تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی
تجلیل از مجید میر‌حسینی به‌ پاس یک عمر فعالیت ورزشی
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان