» » نشست‌ مشترک روسای هیات های ورزشی استان اصفهان برگزار شد

نشست‌ مشترک روسای هیات های ورزشی استان اصفهان برگزار شد

در تاریخ : 24.12.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 345
نشست‌ مشترک روسای هیات های ورزشی استان اصفهان برگزار شدگردهمایی روسا و مسئولین هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات هندبال استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در ادامه سلسله نشست‌های مشترک مسئولین ورزش استان اصفهان، گردهمایی روسا و مسئولین هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این نشست حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون اتفاقات ورزش و امور جوانان در سال ۱۴۰۱ پرداختند و در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی پیش‌روی نکاتی ارائه گردید.

حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات هندبال استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مطرح شده پرداخت.

مهدی اخوان پیشکسوت هندبال و ورزش اصفهان، حسین نقشینه رئیس کمیته شهرستان‌ها، اعظم قینانی نائب رئیس بانوان و حمید جمالی دبیر هیات هندبال استان اصفهان نیز از دیگر حاضران این نشست بودند.

نشست‌ مشترک روسای هیات های ورزشی استان اصفهان برگزار شد
نشست‌ مشترک روسای هیات های ورزشی استان اصفهان برگزار شد
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان