شهرآوردی جذاب در خانه هندبال

در تاریخ : 25.01.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 330
شهرآوردی جذاب در خانه هندبالهفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه با انجام ۴ دیدار پیگیری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هئیت هندبال استان اصفهان، در جذاب ترین دیدار هفته شانزدهم، تقابل اندیشه های دو مربی صاحب سبک اصفهانی در هندبال کشور یعنی مجید رحیمی زاده و کیوان صادقی می تواند لحظات جذابی را برای تماشاگران این دیدار در شهر گنبدهای فیروزه ای  فراهم کند. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که تنها تیم در جدول بدون باخت لقب گرفته است ، هم اکنون با ۲۷ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. در دیگر سوی میدان تیم میزبان یعنی گیتی پسند اصفهان با کسب ۱۷ امتیاز جایگاه چهارم را از آن خود کرده است.

سپاهان نوین که هفته گذشته با قرعه استراحت روبه رو شده بود ، در اصفهان مقابل زاگرس اسلام آباد قرار خواهد گرفت. شاگردان شهداد مرتجی در هفته گذشته جایگاه پنجم را به تیم زغال سنگ طبس واگذار کردند و قاعدتا در این دیدار تمام تلاش خود را خواهند کرد که از کورس رقابت با تیم های بالانشین لیگ برتر از جمله نماینده طبس جا نمانند.

بازی تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی و پرواز هوا نیروز به دلیل اعلام تیم پرواز مبنی بر بیماری اکثر بازیکنان این تیم در این هفته برگزار نخواهد شد.

برنامه کلی هفته شانزدهم لیگ برتر آقایان به شرح ذیل است:

جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲:
گیتی پسند - فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۲۰، سالن شهید سجادی
سپاهان‌نوین - زاگرس اسلام آباد ، ساعت ۲۱:۱۵، سالن شهید میثمی
صنعت مس کرمان - زغال سنگ طبس
پیکان خراسان رضوی - رعد پدافند البرز

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان