» » جنگ پلی‌آف را سپاهان‌نوین برد

جنگ پلی‌آف را سپاهان‌نوین برد

در تاریخ : 30.01.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 293
جنگ پلی‌آف را سپاهان‌نوین بردشهرآورد معوقه هندبال نصف‌جهان با برتری سپاهان‌نوین به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در یک دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال تیم‌های اصفهانی سپاهان‌نوین و گیتی‌پسند، شامگاه سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن شهید میثمی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برد سپاهان‌نوین به پایان رسید.

محمدحسین صالحی، مصطفی صالحی، بهشاد فاتحی‌زاده، جهانبخش شیبانی، پوریا رئوفی، رضا عزتی، فواد فرهادی، ابوالفضل لطفی، محمدمهدی بهنام‌نیا، مجید مسعودی، علی مانیان، یونس نصیری، علی خدارحمی، علی‌رضا پیرزاده و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان‌نوین در این دیدار بودند.

سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، مبین آبیار، حسین حیدریان، علی حیدریان، ساسان صادقی، سجاد شیرازی، علی صادقانی، عارف رافت‌نیا، مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، کیارش طاهری، جواد صادقی، امین‌حسین مظفری، جلال کیانی، احمد حاجی‌مرادی و علیرضا دادوند بازیکنان گیتی‌پسند در این مسابقه بودند.

نیمه اول این دیدار را سپاهان‌نوین با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود خود به پایان رساند؛ در نیمه دوم بازی تا دقایق پایانی پایاپای دنبال شد تا این که زردپوشان اصفهانی با استفاده از غفلت گیتی‌پسندی‌ها اختلاف را افزایش داده و با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ فاتح میدان شدند.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۲۴ بر ۲۲ سپاهان‌نوین خاتمه یافته بود.

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان