» » با تفکرات تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد/ جزایر فارو حریف پسران هندبالیست ایران نشد

با تفکرات تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد/ جزایر فارو حریف پسران هندبالیست ایران نشد

در تاریخ : 13.05.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 253
 با تفکرات تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد/ جزایر فارو حریف پسران هندبالیست ایران نشدتیم ملی هندبال نوجوانان ایران با هدایت سرمربی اصفهانی خود دومین بازی خود در قهرمانی جهان را با پیروزی پشت سرگذاشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان شب گذشته در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با قضاوت کوبل داوری مصری به مصاف جزایر فارو رفت و در پایان با یک بازگشت باشکوه با نتیجه ۲۷-۲۹ به پیروزی رسید.
هدایت این تیم به عهده مجید رحیمی‌زاده سرمربی فهیم اصفهانی است که واقعا در دو بازی؛ کاملا با تفکرات تکنیکی و تاکتیکی این مربی تیم ملی به یک تساوی و یک پیروزی ارزشمند رسید.
تیم ملی ایران در بازی امشب ابتدای نیمه نخست این دیدار پایاپای پیش می‌رفت و ملی پوشان توانستند بخوبی حداقل اختلاف امتیازی با حریف را که شب گذشته با نتیجه ۲۱-۵۳ مقابل بروندی پیروز شده بود، ایجاد کنند اما هر چه به پایان نیمه نخست نزدیک می شدیم جزایر فارو توانست اختلاف بازی را بیشتر و با نتیجه ۹-۱۳ به رختکن برود.
در نیمه دوم این اختلاف به شش رسید اما ملی پوشان با تلاش مثال زدنی توانستند این اختلاف را مقابل تیم‌ قدرتمند جزایر فارو کاهش دهند.
ملی پوشان در ادامه و در دقایق انتهایی با دفاع منسجم و حملات دقیق بازگشتی باشکوه به بازی داشتند و نتیجه را در دقیقه ۵۵ در عدد ۲۶ مساوی کردند.
در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۲۷-۲۹ با پیروزی شیربچه های ایران به پایان رسید.
علی امیریوسفی، محمدحسن خادمی و صابر حیدری بازیکنان اصفهانی تیم ملی نوجوانان هستند که در این بین حاج مهدی اخوان به عنوان مدیر فنی و محمد جمالی به عنوان بدنساز از اصفهان هستند.
ملی پوشان کشورمان روز گذشته موفق شده بودند نایب قهرمان اروپا یعنی تیم ملی سوئد را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کنند و یک امتیاز بگیرند.
هندبالیست‌های نوجوان کشورمان امروز استراحت می کنند و روز شنبه، ۱۴ مرداد، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف بروندی خواهند رفت.
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.
 با تفکرات تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد/ جزایر فارو حریف پسران هندبالیست ایران نشد
 با تفکرات تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد/ جزایر فارو حریف پسران هندبالیست ایران نشد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان